טלוויזיה Loewe BILD i.77 dr+ EUB במבחן

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,891
מעורבות
816
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/loewe-bild
 

מחיר מופרך, בחצי מחיר טלויזיה של סוני OLED 77 אינץ עם מערכת הפעלה GOOGLE TV שמאפשרת אין ספור אפליקציות.
מערכת הפעלה נוחה היא תנאי ראשון לפני שרוכשים טלויזיה.
 
הכל שאלה של פוזיציה. זכור לי שסיפרת בעבר שאתה עם OLED XR77A80K אינטש של סוני, טלוויזיה מעולה, אבל LOEWE פונים לפלח שוק של אלו שרוצים טלוויזיה בייצור בגרמניה ועיצוב יוקרתי שקרוב לוודאי שאין לאחרים. לא למי שמחפש את הטלוויזיה במחיר המשתלם ביותר.
לאורך שנים רבות LOEWE מוכרת טלוויזיות בתג מחיר גבוה הרבה יותר ממתחרותיה, ומספקת משהו שאין לאחרים.

LOEWE אינה החברה היחידה שנוקטת בגישה מבדלת זו. גם B&O משיקה מידי שנה טלוויזיות OLED בייצור של LG, ובתמורה לעיצוב הייחודי נדרשים לקוחותיה לשלם מחיר הרבה יותר גבוה.

בקיצור, זה לא לכל כיס.
אבל אל דאגה, בקרוב נקבל גם את הסוני החדשות לסקירה :-)
 
כתבתם שזה מייצר בגרמניה אבל בתמונות נחזה שהיא תוכננה בגרמניה והיצור עצמו מבוצע בסין.
 

כתבתם שזה מייצר בגרמניה אבל בתמונות נחזה שהיא תוכננה בגרמניה והיצור עצמו מבוצע בסין.
מקווה שעכשיו הדברים ברורים יותר.
ראית את התוית של מקרן הקול, שאכן מיוצר בסין, והסקת שמדובר בטלוויזיה? הרי כתוב שם במפורש את דגם מקרן הקול הנסקר.
מצרף כאן את התווית של הטלוויזיה, בה כתוב במפורש שהדגם הזה של הטלוויזיה מיוצר בגרמניה.
 

תמונות מצורפות

  • TV LABEL.jpg
    TV LABEL.jpg
    KB 58.6 · צפיות: 56

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור