LCD טלוויזיה 55 מתלבט בין LG OLED C6 לסמסונג KS9500

  • פותח הנושא פותח הנושא avikamtc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בתור חברה איכותית בחיים
lg לא היתה נחכה כמה חודשים שסמסונג יוציאו דבר חדש ואז נדבררררררר
עכשיו אתה מתלהב מה הoled אה עוד כמה חודשים וחוץ מזה היא לא עוברת את סמסונג בחדות ובצבעים ובפרט בבהירות
 
חיים אתה מוזמן לבוא לראות אצלי סרט (אפילו HD ולא ִ4k)
אני חותמת לך כאן שאתה חוזר מבואס הביתה!

תסתכל בביקורות (בכל הביקורות בעולם) ותראה שהמסכי אולד קיבלו את הביקורות הטובות ביותר בשנה החולפת. אותי לא מעניין אם LG או סמסונג מייצרות את המסך. אין מניות ואין לי שום עניין להגן על אחת מהן, אבל המסכי OLED נכון להיות הם המסכים המלהיבים ביותר. אם ה 9500 היה טוב יותר הייתי קונה אותו, אבל בכל הקטגוריות האולד עולה עליו. זו טכנולגויה הרבה יותר מתקדמת, והעתיד ללא ספק שייך למסכי OLED
 

ידידי היקר שכחת בעיה אחת שהיא מאוד חשובה
וזאת הצריבה שעדיין LG לא הצליחו לפתור בזמן הקפאת תמונה יש בעיות בה שאת זה אין בסמסונג
אז לא נוסיף עוד וזה שהם מלהיבים זה אך ורק בשחור בשאר הפרמטרים ה9500 עולה עליה בהרבה אפילו
בביקורות אומרים שבצבע ובבהירות ובחדות 9500 עולה על הOLED
 
כן אני מוכבהתערבות
אתה תבוא אליי ואני אליך בכייף
תקבע ויאללה ??????
 
דרך אגב הם קיבלו דירוג גבוה
אך ורק בגלל השחור ותו לא
 

יש להם בעיה לOLED וזאת בהצריבה בזמן
שהמסך מוקפא כלומר תמונה מוקפאת
 
היי חיים. הכל ב LG מעלה מעל הסמסונג. בכל פרמטר ופרמטר. ראיתי את 2 המסכים אחד מול השני והסמסונג נראה כמו טרנטה ישנה לעומת האולד. אני מוכן להתערב ש 100 מתוך 100 יצביעו לטובת ה LG
אין מה להשוות מסך LED למסך OLED
הכל נראה בו טוב יותר (ואני מתכוון להכל) ואם אתה לא מצליח לראות את זה אני באמת ממליץ לך לעשות ניקוי עינים
 
אני רוצה להגיד לשניכם משהו, טלויזיה לד של לג דגם SJ HDR9500 55 אינץ היא מעולה כאשר שידור הוא בהתאם כי כש השידור הוא לא בהתאם גם מסך אולד לא יראה את מלוא היופיו כי תקחו בחשבון שלא כל התוכניות משודרות ב HD 4K.
 

אגב הצבע השחור בלג SJ 9500 גם מודגש יפה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור