ש שיכ חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 26/9/09 #1 שלום לכולם האם מישהוא רכש את ה-750 של סמסונג חוות דעת. כדאי? האם יש צפי לירידת מחיר או מבצעים אטרקטיביים (עד 11,000 ש"ח)
שלום לכולם האם מישהוא רכש את ה-750 של סמסונג חוות דעת. כדאי? האם יש צפי לירידת מחיר או מבצעים אטרקטיביים (עד 11,000 ש"ח)