חלק מהתמונה מחוץ למסך

  • פותח הנושא פותח הנושא naftaly
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

naftaly

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
הבאתי באופן פרטי טלוויזיה סוני 3d lcd מארה"ב.התחברתי להוט.כל הערוצים נקלטים.הבעייה שחלק מהתמונה,בדרך כלל הלוגו של הערוץ או תוצאה של משחק,נחתך ויוצא מהמסך.עלי לציין כי מדובר רק בטלווזיה הזאת.כשחיברתי מכשיר טלווזיה אחר,לא היתה בעייה.
 

נערך לאחרונה ב:
תגדיר NATIVE SCAN, תעבור בין מצבי הזום השונים דרך לחצן השלט.
 
תודה על המענה המהיר.מה זה NATIVE SCAN?
 
Native Rate

חפש במאמר Native rate
 

לא הצלחתי למצוא.האם sony kdl 46ex720 תומך ב-NATIVE RATE?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור