N naftaly חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 29/1/12 #1 הבאתי באופן פרטי טלוויזיה סוני 3d lcd מארה"ב.התחברתי להוט.כל הערוצים נקלטים.הבעייה שחלק מהתמונה,בדרך כלל הלוגו של הערוץ או תוצאה של משחק,נחתך ויוצא מהמסך.עלי לציין כי מדובר רק בטלווזיה הזאת.כשחיברתי מכשיר טלווזיה אחר,לא היתה בעייה. נערך לאחרונה ב: 29/1/12
הבאתי באופן פרטי טלוויזיה סוני 3d lcd מארה"ב.התחברתי להוט.כל הערוצים נקלטים.הבעייה שחלק מהתמונה,בדרך כלל הלוגו של הערוץ או תוצאה של משחק,נחתך ויוצא מהמסך.עלי לציין כי מדובר רק בטלווזיה הזאת.כשחיברתי מכשיר טלווזיה אחר,לא היתה בעייה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 29/1/12 #2 תגדיר NATIVE SCAN, תעבור בין מצבי הזום השונים דרך לחצן השלט.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 29/1/12 #4 Native Rate חפש במאמר Native rate
N naftaly חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 30/1/12 #5 לא הצלחתי למצוא.האם sony kdl 46ex720 תומך ב-NATIVE RATE?