חיבור LCD לממיר של HOT

  • פותח הנושא פותח הנושא יוד
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוד

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
ראשית, תודה על הפורום המשובח!
לאחרונה בעקבות קניית טלויזיה (Toshiba 42CV500 בפורמט HD Ready) עיינתי רבות בפורום ומצאתי מידע מגוון והתייחסות נהדרת לפונים.
אני מחובר ל- HOT באמצעות ממיר Thomson DCI 46 GC הכולל יציאת Scart אך איני יודע אם הוא תומך בחיבור קומפוננט או S-Video לטלויזיה (הטלויזיה הנ"ל לא כוללת חיבור Scart).
השאלה, האם כדאי לבקש מ- HOT ממיר אחר, ואם כן איזה דגם ובאיזה חיבור מומלץ להשתמש לאיכות צפייה טובה ?
תודה מראש,
יוד
 

נערך לאחרונה ב:
אנא, אם אפשר תשובה.תודה!!!

תודה מראש עבור תשובתכם.
 
אין ממיר רגיל בארץ של יס או הוט שמסוגל להוציא סקארט אל קומפוננט באופן ישיר.
 
ליאור, תודה על תשובתך.
האם הממיר הרגיל של הוט מסוגל להוציא סקארט אל S-Video ?
כוונתי לממיר Thomson DCI 46 GC עם יציאת סקארט.
תודה!
 

נראה לי שכן, תוודא עם שירות הלקוחות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור