חיבור קומפוננט ל-Lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא ehud10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ehud10

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם..
קניתי מסך LCD שאין לו חיבור SCART (חיבור 21 פינים), אבל יש לו חיבור COMPONENT (חיבור דיגיטלי עם 3 פינים).

השאלה שלי היא אם אקנה כבל שמצד אחד שלו יש חיבור SCART אשר יתחבר לממיר רגיל של הוט (לא HD) ומצדו השני יהיה חיבור COMPONENT שיתחבר למסך, האם אוכל לקלוט שידור וידאו באיכות גבוהה?
האם זה מספיק או שאני צריך לקנות מכשיר נוסף שאליו אני מחבר את הכבל (אני חושב שהמכשיר נקרא "קונבקטור" או משהו דומה)?

תודה רבה!
 

הממיר של הוט לא מוציא קומפניט.אתה יכול להתחבר עם כבל s-vedio.
 
תודה רבה

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור