LCD חיבור ממיר HD

  • פותח הנושא פותח הנושא shlomo18
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shlomo18

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי טלוויזיה LCD ( דגם רגזה של חברת טושיבה)
האם אני יכול לחבר לה ממיר HD של חברת יס ולצפות בשידור איכותי.
יש לה שקע לחיבור HDMI בטלוויזיה

תודה
 

חברת הכבלים מסרבת לספק לי ממיר HD בטענה שהטלוויזיה אינה תומכת בשידורים אלה
הם טוענים שאני לא יראה כלום
לדעתי הם מנסים לרדת מהיהתחיבויות שהיו להם בהסכם שחתמתי איתם
אני חוזר ומדגיש כי אין בטלוויזיה תעוד כלשהו המציין כי ניתן לצפות בשידורי HD

תודה על המענה המהיר
 
מה דגם המסך המדוייק?
 

הדגם הזה לא מופיע באינטרנט, יש לך קישור למפרט?
 
הדגם הנכון - 32AV550T
במקום האות O לרשום 0
 

באופן עקרוני, המסך תומך ומסוגל להציג שידורי HD, יש לו רזולוציית 1366x768 וכניסות HDMI.
יכול להיות שיש בעיית התאמה בין ממירי הוט לכמה דגמי טושיבה (זכור לי שהיה משהו כזה בעבר) ולכן הם רוצים להמנע מזה.
 
בהחלט אפשרי לחבר.. בממיר שיכוונו לרזולוציה 720 וזה יעבוד מנסיון...
 

במידה והם גובים תשלום נוסף על ממיר HD (כמו בד"כ) איזה סיבה יש להשתמש בממיר הזה אם הטלויזיה לא מסוגלת לשדר ב 1080P ?

באיזה רזולוציה הממיר הרגיל משדר? 720?
 
אתה יכול להגדיר אותו כ- 720p או 1080i או למצב אוטומטי שיעביר לטלוויזיה את איכות המקור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור