חיבור מחשב לפלזמה דרך VGA או HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא יואל 55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יואל 55

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מחשב בסלון ורציתי לחבר אותו לפלזמה כדי לראות סרטי HD האם אפשר לחבר אותו דרך חיבור VGA TO VGA + יציאת אודיו אופטית או להשקיע בכרטיס מסך עם יציאת HDMI? ( הבנתי ששניהם מעבירים את אותה איכות תמונה)
 

לחיבור VGA יש בד"כ כניסת אודיו מקביה ייעודית, זו אינה אופטית דיגיטלית אלא אנלוגית 2 ערוצים.

מאמר בנושא VGA או HDMI
רק צריך לזכור שבחלק מהמסכים, כניסת VGA מאפשרת רק כיווני תמונה מוגבלים לעומת HDMI.
 
לחיבור VGA יש בד"כ כניסת אודיו מקביה ייעודית, זו אינה אופטית דיגיטלית אלא אנלוגית 2 ערוצים.

מאמר בנושא VGA או HDMI
רק צריך לזכור שבחלק מהמסכים, כניסת VGA מאפשרת רק כיווני תמונה מוגבלים לעומת HDMI.

התכוונתי שיש לי יציאה אופטית נפרדת.
לגבי יציאת תמונה מחיבור VGA זו אותה איכות או להשקיע בכרטיס עם יציאת HDMI?
(קראתי את המאמר ולפי מה שהבנתי זו אותה איכות תמונה)
 
לא חושב ששווה להוציא את הכסף.
חבר דרך היציאה האנלוגית בכרטיס קול, היציאה האופטית לא ממש תבוא לידי ביטי בחיבור למסך (שממילא יודע להוציא רק אות סטריאו).
 

את היציאה האופטית אני מחבר למגבר.

אבל לגבי איכות התמונה בין החיבורים - היא אותה איכות? כי VGA זה חיבור אנלוגי לעומת HDMI שהוא חיבור דיגיטאלי.:מבולבל:
 
בגדול זה דומה מאוד, כפי שכתוב במאמר.
 
תודה רבה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור