חיבור מחשב לטלוויזיה


נועם עומר

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב, יש לי מחשב עם כרטיס מסך GF8400 וכשאני מנסה לחבר אותו לטלוויזיה אני רואה רק שחור לבן, אני מחבר אותו עם כבל ליציאת svideo. אם אני מחבר ע"י כבר HDMI לLCD אני רואה מצויין אך כאשר אני מחבר את המחשב עם כבל SVIDEO אני רואה רק שחור לבן.
בדקתי את הכבל וניסיתי עם עוד כבלים וטלוויזיות ושום דבר לא עוזר רק שחור לבן. כאשר בדקתי עם מחשב אחר ראיתי בצורה מעולה. האם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
 

מישהו?

הבנתי שפה צריכים להיות אנשים שמבינים...
 
חיבור S-VIDEO הוא הרבה הרבה פחות איכותי עבור טלויזיה, זאת בהשוואה ל- HDMI או VGA שיתנו תמונה חדה פי כמה.
קרא כאן: חיבור מחשב לטלויזיה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור