חיבור כבלים של HOT ישירות ל-LCD ללא ממיר


zionshea

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

קניתי מסך LCD 27 אינצ' של SAMSUNG דגם P2770HD.

אתר יצרן: http://www.chayon.co.il/Product.aspx?OID=4024&catid=4090&CatalogName=Samsung

1. בהסתמך על המפרט באתר היצרן, אבקש הערות למסך זה - ישמש בעיקר לצפיה בטלוויזיה ובעתיד גם חיבור לDVD - לא כל כך לחיבור למחשב. למשל, שמתי לב שLCD זה לא מצוייד בחיבור SCART - האם זה מהווה בעיה? השאלה בגדול האם עדיף LCD שמיועד לשמש כמסך טלוויזיה בלבד ללא יכולת להתחבר למחשב?

2. יש לי שלוחה של הכבלים בחדר שינה אבל ללא ממיר - שלוחה זו הפסיקה לעבוד עם הטלוויזיה האנאלוגית הישנה אחרי ש-HOT החליטו על דעת עצמם לעבור לשידורים דיגיטליים; עכשיו שיש לי LCD זה שהוא דיגיטלי..., האם ניתן לחבר ישירות כבל של HOT למסך זה ללא ממיר?
 

jexy

עוסק בתחום
הודעות
869
מעורבות
1
נקודות
16
SCART לא מהווה בעיה, בגודל הזה קשה מאוד להבחין בין איכויות של שיטות שידור COMPOSITE, S-VIDEO, RGBS, האיכות תלויה יותר בכבל שמתחבר למסך.
לא הבנתי את השאלה לגבי חיבור מחשב... למסך זה יש אפשרות לחבר גם מחשב ובכך תוכל להציג סרטים או כל דבר אחר שיש לך במחשב. אם השאלה שלך היא לגבי מסך כזה ואתה לא צריך חיבור מחשב, אז המפרט הוא סטנדרטי וכיום לכל מסך ישנו גם חיבור מחשב VGA\D-SUB.

לגבי שקע שיש לך בבית לא הבנתי מה לא עובד... האם כאשר אתה מחבר את הכבל למסך ישירות אתה לא קולט ערוצים בכלל או יש קליטה חלקית?
אם אין קליטה בכלל יכול להיות שניתקו אותך בארון וזה רק לחבר חזרה את הכבל, אם ניתקו אותך במרכזיה זה סיפור אחר.
בגדול אם אתה משלם לרשות השידור הם מחויבים לאפשר לך לצפות בשידורים האנלוגיים עד ששידורי הDTT יכנסו לפעולה עד לניתוק מוחלט של שידור אנלוגי.
 

guyguy

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
השלוחה בחדר לא עובדת כיוון שהיא מנותקת. אין בעיה לחבר את השלוחה לCRT הישנה או לLCD וזה לא קשור לדעתי לשינוי השידורים הדיגיטלים כיוון שהשלוחה בחדש היא לא דיגיטלית (היא בלי ממיר) וניתן לקלוט את השידורים האנלוגיים בחדר הנוסף כיוון שאתה לקוח של HOT שמשלם עבור הממיר בסלון.
מקווה שעזרתי במשהו
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור