שלום לכולם
אני קניתי טושיבה A3000 חיברתי את המחשב לLCD ע"י כבל HDMI שבמחשב היה לי יציאת
DVI אז השתמשתי במתאם .
רק להיות ברור יש לי כרטיס מסך NVIDIA 5700
כאשר אני מגדיר DUALVIEW במחשב אני רואה בטלויזיה מצוין אבל אני לא רואה את הDASKTOP (הוא נמצא במסך השני המחשב) כאשר אני מנסה להגדיר CLONE כל המסך LCD מרצד (זהקורה גם שאני מגדיר את הLCD כ-SINGLE )
אשמח שתעזרו לי כבר ניסיתי כמעט הכל ..
אופיר.
אני קניתי טושיבה A3000 חיברתי את המחשב לLCD ע"י כבל HDMI שבמחשב היה לי יציאת
DVI אז השתמשתי במתאם .
רק להיות ברור יש לי כרטיס מסך NVIDIA 5700
כאשר אני מגדיר DUALVIEW במחשב אני רואה בטלויזיה מצוין אבל אני לא רואה את הDASKTOP (הוא נמצא במסך השני המחשב) כאשר אני מנסה להגדיר CLONE כל המסך LCD מרצד (זהקורה גם שאני מגדיר את הLCD כ-SINGLE )
אשמח שתעזרו לי כבר ניסיתי כמעט הכל ..
אופיר.