חיבור אינטרנט למסך LG

  • פותח הנושא פותח הנושא e.c
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

e.c

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
לאחרונה רכשתי מסך LED תוצרת LG עם ממשק אינטרנט, הטכני שהתקין לי את המסך דאג לציין
שבכדי לחבר אותה לאינטרנט אני צריך דונגל של LG בלבד שכמובן הוא עולה 300 שח, רציתי להתייעץ אם למישהו יש רעיון איך לעקוף את עניין זה ולא דרך כבל רשת רגיל כי זו אינה אופציה. או לחילופין פיתרון יצירתי אם יש איזה שהוא מכשיר שהופך יציאת LAN למשדר wi fi .

תודה לכולם
 

מכשיר שהופך רשת לאלחוט נקרא אקסס פוינט, מחירו נע בין 200 ל 350 ש"ח...

למה אין דרך לחבר אותה לרשת LAN?
אפשר להשחיל כבל דרך תשתית קיימת (טלפון, כבלים) ולחבר ישירות לראוטר... תוכל להעזר בבעל מקצוע לבצע את החיבור
 
וזה יהיה גם יותר מהיר, מאובטח ובריא מכל פיתרון אלחוטי.
 
מסכים בהחלט , רק כבל חוטי יעשה את העבודה כמו שצריך, שווה השקעה קטנה חד פעמית (כל חשמלאי יעביר לך את החוט)
 

אין דרך מאחר והראוטר יושב בחדר ולהעביר חוט זה סיפור לא פשוט ואין דרך טובה אסטטית להסתיר אותו
בנקודה שיש בסלון יש נקודה של כבלים אך אין לי ממיר לכבלים מאחר ואני לא מחובר לכבלים, המחשב יושב בחדר
מחובר לאינטרנט, והטלויזיה בסלון במובן.
 
המשך לתגובה

האם יש דרך לחבר את האינטרנט דרך הנקודה של הכבלים למסך עצמו?
 
דרך נקודת כבלים יש פתרון אך עדיף פתרון של חיבור כבל רשת ישיר, בין הראוטר למסך...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור