LCD חיבורי חשמל ואנטנה של כבלים- דחוף...

  • פותח הנושא פותח הנושא רוני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רוני

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.

ברצוני להעתיק את נקודת החשמל של טלויזיה LCD והאנטנה של YES למקום המרוחק ב1.5 מטר מהמקום הקיים.

לצורך כך אני חוצב בקיר, שם שרוול ומשרשר מהנקודות הקיימות לנקודות החדשות.

שאלות:

1. האם אני יכול לשים באותו שרוול את 2 הכבלים המשורשרים(חשמל ואנטנה) , או עדיף
להקצות שרוול לכל אחד מהם בנפרד? (בגלל השראות חשמל וכולי..).
2. האם השרשור החדש של האנטנה (נעשה בצורה מקצועית ע"י מחבר מיוחד - IN -OUT) עשוי לפגוע באיכות השידור?

תודה, דחוף ביותר.
 

1. אם הכבלים מבודדים כמו שצריך אז לא אמורה להיות בעיה, אבל אני הייתי משרשר בנפרד.
2. אם העבודה נעשית כמו שצריך, אז האות לא יפגע.
 
1. אין בעיה. בשביל זה משתמשים בCOAX כזה. לא תהיה שום הפרעה, כמובן אם לא עובדים חוטים חשופים בשום מקום.

אחת הטעויות הגדולות אי אי שימת לב לפרטים קטנים ובעיקר לחתכים קטנים ופתיחה גדולה מדיי של הבידודים ו/או נגיעה של חוטים אפילו הדקים ביותר אחד בשני. לכן יש לשים לב טוב טוב .

2. שרשור האנטנה הוא בסדר גמור. יש לעשות זאת במקרה שלך ע"י חיבור חוט מאריך מהיציאה על השקע .
שים לב שהחיבורים של הוט/יס יש לכל אחד מהם דרך חיבור מסויימת בקופסא.

אם את יכול לחזור עליהם בלי בעיה , עלייך לחבר חיבור הברגה על חוט המקור וחיבור הברגה הפוך על ההמשך ולהבריגם. ואז לעטוף טוב באיזולירבנד. ורק אז להכניס לקיר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור