חזרה בחיבור המחשב ל-Panasonic TX-32LE8

  • פותח הנושא פותח הנושא UsK
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

UsK

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,

ניסיתי לחבר את המחשב לטלוויזיה החדשה שלי באמצעות VGA המחובר למסך הרגיל שלי.
התמונה שהתקבלה הייתה מצוינת כולל בתכנים של HD, אבל המסך יותר מדי בצד שמאל, כך שלדוגמא את האזור השמאלי של המסך (היכן שה"התחל" נמצא) אני רואה רק מקצהו הימני.


הצילו?
תודה!:)
 

החיבור לטלוזיה זה HDMI

אתה מחבר לטלוזיה באמצעותHDMI ?
עם כן תחבר את זה ליציאה השנייה בטלוזיה

כי לפי מה שאתה מתאר זה בדיוק מה שהמוכר הסביר לי שהול היה לו בצד לא פרוס ייפה לאורךך של הטלוזיה

לכן תנסה לחבר עם יש לך לדוגמא 3 יציאות לחבר ביציאה השנייה (בד"כ מאחורי הטלוזיה ולא בצד )
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור