חושב על מסך לסלון, צריך ייעוץ קל

  • פותח הנושא פותח הנושא gal75
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
היי חברים,
יש לי רק שני דגמים על הראש, אשמח אם תוכלו להתייחס ולייעץ רק
לגבי השניים הללו:
מסך LG, דגם 32LC43
http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=596135
או
מסך SAMSUNG, דגם 32R81
http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=576889

מה הבעיה שלי?
השימוש הוא למרחק צפייה של כ 2 מטרים, למטרה של 70% שידורי יס,
ו 30% למשחקים ב XBOX360.

את שני המסכים ראיתי בפעולה בשידורי טלוויזיה, והאמת - ה LG פשוט
שמה את הסמסונג בכיס הקטן.
חד יותר, ללא מריחות, ללא עיוות (כיאה ל 16:9) ובאמת לא ציפיתי לכזו
איכות ממנה.
הבעיה היא שלא ראיתי אותן מציגות שידור איכותי כגון 780P כמו שהאקס
בוקס יכול או חיבור אחר והשמועה אומרת שהסמסונג יציג לי תמונה יותר
"תלת מימדית", או יותר "עמוקה".
אם אין ממש שחר לשמועות הללו (מנסיונכם) הייתם ממליצים לי ללכת על
ה LG בשקט?
את ה LG אני משיג בכמעט 800 שקלים פחות מהסמסונג.

אשמח לכל תגובה (הקשורה ישירות לחיבור איכותי כמובן)

תודה
גל
 

אם אופי השימוש שלך יהיה בעיקר בשידורי טלוויזיה, אז תבחר לפי הקריטריון הזה.
ב- 720P, שני המסכים יתנו לך תמונה מרשימה, יכול להיות שהסמסונג אכן טובה, לא ראיתי את שני המסכים אחד ליד השני.
 
אז יתכן כי האחד יהיה יותר עשיר או לצורך העניין "תלת מימדי" יותר מהאחר?
 
יכול להיות, למשל, ניגודיות גבוהה יותר יכולה לעזור בעניין עומק התמונה.
 

מה הניגודיות של הLG ?
 
לפי דף הנתונים אז ניגודיות דינמית היא 10,000:1
 
אני יודע

ולא דינמית ?
 

לא תמיד מפרסמים, זה יכול לנוע יא שם בין 1000 ל- 2000
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור