חדש בארץ - BELLES SA100


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
אנחנו ממשיכים את הרחבת המלאי של מוצרים איכותיים ברמות הגבוהות ביותר.

עוד כשבועיים - דגמים חדשים של מגברי מנורות מעולים במחירים סבירים - וביצועים ללא תקדים.

והשבוע מגיע לארץ עוד מגבר הספק טרנזיסטורי איכותי מאוד, של חברת POWER MODULES, מסידרת העילית של החברה, סידרת ה - STATEMENT, הדגם הוא SA100.

המגברים של POWER MODULES נותנים איכות בלתי רגילה, והמתכנן DAVID BELLES הוא מתכנן וותיק ומוערך, שתכנן מגברים ידועים מאוד ללא מעט חברות בשנים האחרונות.

DAVID BELLES מתכנן מעגלים ייחודיים, שאינם מהוים העתקה של שום מעגל קיים. הוא מצליח ליצור מגברים חזקים שנשמעים נקיים ומהירים יותר ממגברים פיוריסטיים וחלשים. הסוד הוא כנראה יכולתו לתכנן מעגלים עם מסלול סיגנל קצר במיוחד, ויכולת לשלוט על ההתאמה ההדדית של הטרנזיסטורים במוצא למניעת הפרשי פאזה והגברה בתדרים השונים.

והתוצאה - המגברים של POWER MODULES מצטיינים בטבעיות ושקיפות, הצליל הוא מיידי ו"משוחרר" ולא במקרה מזכיר מגברי מנורות טובים.

ה - BELLES SA 100 הוא מגבר 100 וואט ( ל - 8 אום) ששולט מצוין על רמקולים קשים, ונשמע מצוין גם עם רמקולים נצילים. המגבר מכפיל את ההספק לעומס של 4 אום ועובד כמגבר HIGH CURRENT להתמודדות עם עומסים קשים.

SA-100 represents one of the most musical and involving amplifiers available on the market today at virtually any cost. The musical cohesion and captivation the this amplifier generates is quite astonishing whilst giving you all the detail and nuances that complete the music.


המחיר בארץ כ - 21,000 ש"ח.

דגמי מגברים של POWER MODULES שנמצאים אצלנו בתצוגה, כוללים את הקדם מגברים SOLOIST 3 ו - BELLES 22A ומגברי ההספק SOLOIST 5, BELLES 150A, BELLES SA100.

בכל תחום מחיר, ולכל סוג רמקול, אני מציע לכם לשמוע את המגברים של POWER MODULES בהשוואה מול כל מגבר שתרצו. המגברים של DAVID BELLES הם מהטובים ביותר שיש, ומתמודדים בקלות עם מגברים גדולים, מפלצתיים, ויקרים - ונשמעים "נכון" הרבה יותר מהם.

אם אתם לא מחפשים שם ו"פוזה" - המגברים של POWER MODULES ייתנו לכם הרבה יותר מוזיקה בהרבה פחות כסף. ההצלחה של המותג בארץ, וההתרחבות הקבועה של קוו המוצרים בתצוגה של "אודיו פידליטי" מעידה על כך.

קישור: http://www.powermodules.com/sa-100.html

SA_30b2.jpg


SA_30b1.jpg


SA_30b4.jpg
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור