זקוק לעצה בנושא Lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא LeoNatan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LeoNatan

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
היי חברה!

מחפש מסך LCD בגודל "22/"20 ו-פאנל שהוא לא TN. עדיף רזולוציה 1680x1050.

הבעיה שלי היא שכל המסכים האיכותיים שאני קורא עליהם באינטרנט לא נמכרים בארץ (כזאת מדינה מאותגרת טכנולוגית :כועס:)... אני לא יכול בשלב זה להזמין מסכים מחול.

אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על מסכי LCD טובים שכן נמכרים בארץ.

תודה מראש,
לאו
 

לאיזה שימוש עיקרי מיועד המסך ?
 
המסך של dell אידיאלי לעיבוד תמונה.
 

היי חברה, תודה על התגובות!

אני תוכניתן, אז המסך צריך להיות חד כשאני עובד על טקסטים. אני גם משחק ורואה סרטים, אז גם מהירות התגובה צריכה להיות טובה.

לפי מה שקראתי, יש מסכים של NEC מצויינים, אבל בארץ הם לא נמכרים... :rolleyes:

לאון
 
ה- 24" של דל מעולה למתכנתים, גרוע ביותר לסרטים (לטעמי).
 
מסכים עם אלוני לגבי ה24 של דל.ה 20 הרחב דווקא יכול להתאים גם לסרטים כי הפנל איכותי.

מסכי nec בהחלט נמכרים בארץ.היבואן הוא יניר מערכות.ניתן לרכוש במגוון חנויות.


המלצתי היא האחים יוגנד בתל אביב.יש להם מסכי נק,איזו ו lacie

http://www.jugend.co.il

מה התקציב שאתה מייעד למסך?
 

אופיר נראה לי שהבחור התכוון למסכים מסוימים של Nec שהוא ראה בחו"ל ולא מוצא בארץ...
לאו, יכול להיות שהמסכים כן נמכרים בארץ אך תחת מס' או דגם אחר ממה שראית בחו"ל....כמו במסכי Lcd הגדולים לצפיה ב- Tv היצרנים משנים אותיות או מספרים או דגמים לשיווק בחלקי עולם שונים....
איזה דגם מסוים של Nec לא מצאת בארץ ?
 
מסך שמאוד אהבתי הוא ה-NEC MultiSync 20WMGX2 (בגרסתו האמריקאית, אבל גם האירופאית בסדר). בארץ כמובן, כמו כל דבר טוב, זה לא נמכר.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור