ושוב השאלה הנצחית מה לקנות???

  • פותח הנושא פותח הנושא rivzid
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rivzid

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
בהזדמנות של מעבר לדירה חדשה אני רוצה לקנות טלביזיות מה"דור החדש".

קראתי הרבה ואני מבולבלת זקוקה לעזרתכם.

אני צופה רוב הזמן בשידורי YES עם יס מקס והשידורים הרגילים.

בעלי צופה בשידורי ספורט-טניס וכדורגל
רואה מעט סרטי וידיאו.

אני צריכה טלביזיה 42" לסלון ועוד אחת 32" ( או פחות( לחדר שינה.

הסלון מואר למדי, חדר השינה פחות.

אני מבקשת: תמונה טובה כמובן, הפעלה קלה ופשוטה בלי הרבה סיבוכים.

מחיר: בסביבות 8000 לגדולה ו3500 לקטנה.

שאלותי:
האם כדאי לקנות LCD או פלזמה?

חשבתי לאחר קריאת הסקירות על 42LG60 FR

אנא,עזרכם ועצתכם.

תודה

ריקי מחיפה(heart)
 

המלצה למסך

אני הייתי ממליץ לך לקנות פנסונק pv70 או pv80'
אני קניתי לפני שבוע ואני מאוד מרוצה,
אם את מעוניינת לקנות אני אפנה אותך לספק שקניתי ממנו ותקבלי מחיר מצויין,
עוזי 0546728173
 
האם הדגם שאתה ממליץ עליו הוא פלזמה או LCD?
 
עם השידורים הם שידורים רגילים כלומר YES (כלל MAX) וגם DVD זה שידור רגיל - למסכי פלזמה יש יתרון בהצגת התמונה עבור שידורים אלו.

בקשר לסלון אם יש בעיה של השתקפויות אז המסך פלזמה בדרך כלל בא עם מסך זכוכית ולכן סובל מכך יותר מאשר LCD. אם אין בעיה של השתקפות אני ממליץ לסלון על פלזמה אם יש אז צריך אולי צריך לבדוק גם LCD אכותי זה ממש לא דבר זול.
(דרך אגב- הדגמים שהבחור המליץ הם פלזמות ופנסוניק הם מסכים טובים)

לחדר שינה אפשר לקחת פלזמה 32'' שהיא לא ברזולציה גבוהה של HD (אבל זה גם לא צריך להיות חשוב כל כך בחדר שינה) ויש דגמים כאלו במחיר שלכם.

הערה: אם יש תכנון לחבר את המסכים למחשב בעתיד הקרוב זה משנה קצת את צורת החשיבה
 

תודה ועוד שאלה

תודה על ההסבר המפורט.
מה פירוש השתקפויות? השתקפויות של מה? אור של מנורה? חלון?

תודה על העזרה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור