התלבטות - philips pfl5322 או sharp wd1e

  • פותח הנושא פותח הנושא Hipno
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Hipno

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
עד עכשיו חיפשתי נואשות קהילה של של מסכי LCD ושאר הטלוויזיות ואני נורא שמחתי למצוא את הקהילה הזאת,

ליאור קורן מראה ידע רב בנושא ובכלל אנשים פה משכילים בנושא - תמשיכו ככה!

ולנושא:
יש לי התלבטות קשה.
אני צריך לחדר טלוויזיה LCD בגודל של 32 אינץ'.
חקרתי הרבה והגעתי ל-2 הדגמים האחרונים:
philips pfl5322
או
sharp wd1e

השימוש העיקרי הוא לקונסולת משחקים שתומכת HDMI, חיבור המחשב ובקרוב קצת ממיר(הוט או יס)

אשמח לדעת איזו טלוויזיה עדיפה(ולמה), או אם בכלל כדאי ללכת על דגם אחר.

לגבי המחיר עד כ-6000 ש"ח.

אשמח לעזרה,
שלכם,
ליאור.
 

שלום לך,
על פניו, נתוני שני המסכים דומים למדי, לפיליפס יש יתרון קל על הנייר בנושא ניגודיות, אבל לא בטוח שזה יבוא לידי ביטוי במציאות.
לכן, ההבדלים בין שני המסכים די מצטמצמים לענין טעם אישי: אתה צריך לבדוק את שתיהן בעיניים ולהחליט מה אתה אוהב יותר.

היות ואתה הולך לחבר מחשב, חשוב לוודא שהמסך תומך ב-NR ()
 
תודה על תשובה,
האם ב-WD1E יש NR? לא מצאתי מידע על כך,
והאם בפיליפס יש NR?

תודה רבה.

עריכה:
לבסוף הבנתי שלשארפ יש NR רק דרך VGA וזה חסר טעם בישבילי.

מצאתי את הדף המידע על הפיליפס:
http://www.consumer.philips.com/con...0_GB_CONSUMER/widescreen-flat-TV+32PFL5322-10
לצערי לא מצאתי זכר ל-NR בטלוויזיה...לא בnative resultion, dot by dot או pixel mapping.

האם זה ישפיע משמעותית שאין לי NR?
 
נערך לאחרונה ב:
הבעיה היא שלא תמיד מפרסם היצרן מידע על ה-NR
הדרך לברר היא דרך ניסיון של משתמשים אחרים (ולי אין מידע ספציפי על שני הדגמים).
דרך אחרת היא לקרוא את ה- Manual של המסך (להוריד אותו מאתר החברה או בדרך אחרת).

אם אתה מתכוון לעבוד באופן רב עם מחשב מחובר, אזי תכונה זו חשובה מאוד, משום שמסך שאינו תומך ב-NR מוריד את איכות התמונה בחיבור כזה.
דרך אגב, כניסת VGA לא בהכרח טובה פחות באיכות לעומת HDMI.
מידע נוסף בנושא: http://www.dtown.co.il/htpc_guidebook
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור