התלבטות דרך איזה יבואן לקנות..

  • פותח הנושא פותח הנושא levy.mor
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

levy.mor

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
שלום..
יש לי התלבטות קשה לגבי מאיזה יבאון לקנות את המסך Toshiba 37AV500
מצד אחד אם אני קונה דרך ניופאן המסך הנל עולה בסביבות 6K
מצד שני אם אני קונה מ י.שלום אני משלום רק 4.5K (+/-)

עכשיו השאלה היא מה עדיף ??? יש פה הפרש לא קטן....
אני מודע לנושא האחריות אבל חוץ ממנו יש עוד גורמים שהמחיר זול בערך ב 25% :מבולבל:
 

שאלת השאלות...
בעיקרון, צריא לוודא ב- 100% שאכן מדובר באותו הדגם בדיוק, לעיתים קורה שמביאים דגם בשם דומה, אבל עם הבדלים קטנים כגון מספר / סוגי כניסות וכו'.
לכן, לוודא שאכן מדובר באותו המסך בדיוק.
מעבר לזה, לבדוק מספר שנות אחריות של כל יבואן.
עד כמה ההבדלים שווים את ההפרש, זה שיקול שלך, לכל אחד זה שווה אחרת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור