פלזמה התלבטות בין PV80 לבין PQ300r

  • פותח הנושא פותח הנושא dan67
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dan67

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מתלבט בין מסך PV80 של פנסוניק לבין LG PQ300r במסך 50. אשמח לקבל המלצות מנסיונכם.
 

היום קניתי 42PV80 במחיר מציאה של 5330

הציעו לי גם את דגם זה של LG בפחות 700 שח ולא חשבתי בכלל.
 
איפה קנית ? אם אפשר לשאול.
 
OLSALE . הם רצו 5700 במכרז . ואז התקשרו אלי והציעו לי מחיר לא לפרסום..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור