התלבטות בין LG דגם 42LA621Y יבואן ח.י ל-LG דגם 42LA660 יבואן י.שלום

  • פותח הנושא פותח הנושא arolta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arolta

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
מעוניין לרכוש טלויזייה 42 לסלון ולהשתמש ב :
http://www.geekbuying.com/item/Tron...rt-2-4G-5G-Wifi-Bluetooth-OTA-OTG-331614.html

כתוספת עבור צפייה בתכנים דרך תוכנת .XBMC

המחשבה הייתה על טלויזייה פשוטה ביותר שאת יכולת SMART אקבל מ- +Tronsmart Orion R28

כהמלצת בעלי הנסיון - הלכתי לחנות להתרשם מהמסכים, בדיוק באותו רגע רצו כתוביות של סוף סרט.
ב-90% מהטלויזיות הכתוביות ריצדו/קפצו - שאלתי את המוכר מדוע ישנם מסכים שבהם הטלויזייה לא מרצדת - הוא ענה בגלל שהם 400HZ לעומת השאר 100HZ.

החלטתי לקנות טלויזיה עם HZ גבוהה-אך כל הטליוזיות הללו מגיעות עם יכולות תלת-מימד וSMART מובנה.

הלאה...

כרגע אני מתלבט בין 2 הדגמים למעלה שההפרש בינהם הוא 300 ₪ בלבד אולם לזה של ח.י יש אחריות טובה יותר ותמיכה בעיברית. במידה ואני רוכש בנוסף את ה- Tronsmart Orion R28
האם אני מייתר את הצורך בעניין התמיכה בעיברית ?

מה בעלי הנסיון ממליצים ?

חתימה טובה

אהרון
 

המכשיר שהצגת בקישור הוא סטרימר אנדרואיד, הוא אכן אמור לנגן קבצי מולטימדיה עם תמיכה בכתוביות עברית, אבל אין לנו נסיון איתו בפועל. מוזר לי עניין הכתוביות הקופצות שאתה מתאר, גם ב- 100Hz זה לא אמור לקרות, צריך לבדוק איזה הגדרות הופעלו בכל מסך.
 
אולי אני קצת מגזים ב-"קפיצות" הכוונה שתנועת הכתוביות לא הייתה חלקה...

המכשיר שהצגת בקישור הוא סטרימר אנדרואיד, הוא אכן אמור לנגן קבצי מולטימדיה עם תמיכה בכתוביות עברית, אבל אין לנו נסיון איתו בפועל. מוזר לי עניין הכתוביות הקופצות שאתה מתאר, גם ב- 100Hz זה לא אמור לקרות, צריך לבדוק איזה הגדרות הופעלו בכל מסך.


אולי אני קצת מגזים ב-"קפיצות" הכוונה שתנועת הכתוביות לא הייתה חלקה... - ולי זה הפריע
לגבי השאלות למעלה - LG דגם 42LA621Y יבואן ח.י או LG דגם 42LA660 יבואן י.שלום
 
אתה ענית לעצמך: לח.י. יש אחריות ותמיכה בעברית... האם זה שווה עבורך 300 ש"ח?
 

כל תעודות האחריות והשירות בארץ שווים לת**,קנה
אצל מי שנותן לך תמחיר הכי זול.
 
אתה ענית לעצמך: לח.י. יש אחריות ותמיכה בעברית... האם זה שווה עבורך 300 ש"ח?
להיפך זה עם האחריות והתמיכה של ח.י זול יותר-היות ומדובר בדגם משונמך
שאלתי אם מישהו שמכיר את 2 הדגמים הנ"ל יודע לומר לי ללכת על אחד מהם [ התחושה שלי היא ללכת על 42LA660 אך האם עניין היבואן ותמיכת העיברית משמעותי
כלומר יש פה מס' שיקולים וקשה לי להגיע לשורה תחתונה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור