LCD התלבטות בין 2 טלוויזיות של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא Lee Jun Fan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Lee Jun Fan

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
אני מתלבט בין 2 טלוויזיות של סמסונג:
הראשונה UA40F5500
http://www.samsung.com/africa_en/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UA40F5500AKXXA

השנייה UA40EH5300
http://www.samsung.com/nz/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UA40EH5306MXRD

הערות/התלבטויות:
1. ב-F יש 2 ליבות, עד כמה זה משפיע על הצפייה (פחות קריטי לי ההשפעה בממשק של ה-smart)?
2. הבנתי שיש הבדל בין סדרת F (או ES בדגמי 2012) לבין EH, אבל לא הבנתי לגמרי מה יותר טוב..
3. ה-WIFI ושאר הפיצ'רים של ה-SMART לא כל כך משמעותיים לי, חשובה לי איכות צפייה טובה. כל השאר זה צ'ופר.
4. איכות סאונד לא כל כך חשובה, מכיוון שאני מחבר את המקורות (מחשב, PS3, ממיר) לרסיבר
5. רוב התכנים יהיו HD (לפחות 720p)

אם יש דגם מומלץ אחר, באותו טווח מחירים (עד 2600 שקל), אשמח לשמוע... חשוב לי שיהיו לפחות 3 כניסות HDMI.

תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור