S sharony חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 26/1/14 #1 מתלבט בין שני דגמים 46 אינץ UA46ES7500M דגם 2012 עם 2 ליבות ו UA46F7500 דגם 2013 עם 4 ליבות אשמח לעזרתכם תודה
מתלבט בין שני דגמים 46 אינץ UA46ES7500M דגם 2012 עם 2 ליבות ו UA46F7500 דגם 2013 עם 4 ליבות אשמח לעזרתכם תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 26/1/14 #2 בדגם 2013 יש ממשק שונה ותגובות מהירות יותר בתפריטים.
S sharony חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 26/1/14 #3 תודה מעבר לממשק השונה והתגובות המהירות בתפריט..יש משהו נוסף? בכז יש כ 1500שקל הבדל ואם הסמרט עובד בשניהם די דומה מבחינת מהירות ואיכות הצפייה היא די דומה אני אקח את ה ES7500 של 2012 אשמח לתגובה בנושא זה
תודה מעבר לממשק השונה והתגובות המהירות בתפריט..יש משהו נוסף? בכז יש כ 1500שקל הבדל ואם הסמרט עובד בשניהם די דומה מבחינת מהירות ואיכות הצפייה היא די דומה אני אקח את ה ES7500 של 2012 אשמח לתגובה בנושא זה