התלבטות בין שני טלוויזיות...

  • פותח הנושא פותח הנושא roshim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roshim

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני מתלבט בין הLCD סקארלט של LG לבין הפלאזמה של PANASONIC , ה- PY800.

השימוש העיקרי, צפיה בשידורי טלוויזיה רגילים בתוכם הרבה ספורט, הרבה XBOX360, מידי פעם גם סרטים..

כמובן שההבדל במחיר הוא משמעותי, אך בואו נצא מנק' הנחה כי המחיר לא מהווה בעיה.


נצל"ש,
האם ההבדל בין הצבעים השחורים של פייוניר, פנסוניק והסקארלט של (LG (LCD עד כדי כך משמעותי?

תודה
 

יש הבדלים בשחורים, הם יבואו לידי ביטוי בעיקר בתנאי צפיה אידאלים, קרי בחדר חשוך למדי.
יש הבדלים באיכויות התמונה, עבור כל אדם, ההבדלים שווים הפרש כספי אחר, תצטרך לראות את המסכים בפועל ולהחליט האם עבורך הפרש העלות שווה את התמורה.
 
יש הבדלים בשחורים, הם יבואו לידי ביטוי בעיקר בתנאי צפיה אידאלים, קרי בחדר חשוך למדי.
יש הבדלים באיכויות התמונה, עבור כל אדם, ההבדלים שווים הפרש כספי אחר, תצטרך לראות את המסכים בפועל ולהחליט האם עבורך הפרש העלות שווה את התמורה.


ליאור ידידי, ענית לי אך לא ענית כלל..

אני פונה אליך כדי להשכיל מניסיונך העשיר, ללכת לחנות ולראות לפי דעתי לא כ"כ אפקטיבי, כידוע לכולם, בחנויות המסכים מכוילים כך שמה שהם רוצים למכור יותר בולט ואיכותי..

כמו שפרטתי קודם, השימוש העיקרי הוא קונסולת הבוקס 360 וטלוויזיה,

מה היית ממליץ לי? (ואל תגיד לי אני ממליץ לך ללכת לראות חחחחח...)

תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור