שלום,
אני מתלבט בין הLCD סקארלט של LG לבין הפלאזמה של PANASONIC , ה- PY800.
השימוש העיקרי, צפיה בשידורי טלוויזיה רגילים בתוכם הרבה ספורט, הרבה XBOX360, מידי פעם גם סרטים..
כמובן שההבדל במחיר הוא משמעותי, אך בואו נצא מנק' הנחה כי המחיר לא מהווה בעיה.
נצל"ש,
האם ההבדל בין הצבעים השחורים של פייוניר, פנסוניק והסקארלט של (LG (LCD עד כדי כך משמעותי?
תודה
אני מתלבט בין הLCD סקארלט של LG לבין הפלאזמה של PANASONIC , ה- PY800.
השימוש העיקרי, צפיה בשידורי טלוויזיה רגילים בתוכם הרבה ספורט, הרבה XBOX360, מידי פעם גם סרטים..
כמובן שההבדל במחיר הוא משמעותי, אך בואו נצא מנק' הנחה כי המחיר לא מהווה בעיה.
נצל"ש,
האם ההבדל בין הצבעים השחורים של פייוניר, פנסוניק והסקארלט של (LG (LCD עד כדי כך משמעותי?
תודה