פלזמה התלבטות בין פלסמה LG וסמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא michal33
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michal33

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

אחרי התלבטויות רבות החלטתי להתכוונן על פלסמה FHD בגודל 50.
(מרחק 3.5 עד 3.8 מ', צפיה בעיקר בשידורי SD, סרטי DVD, בעתיד מתכוונת לרכוש סטרימר, צפיה בעיקר בערב, כך שניתן לשלוט על התאורה בסלון).

תקציב: עד 8-9K.

בשלב זה מועמדות לרכישה:
סמסונג B550
LG 50PS60

ראיתי גם את הפנסוניק X10, אבל היא HDR ובנוסף לא ראו טוב מהמרחק הזה בשידור SD.

אשמח לשמוע חוות דעתכם באיזו טלויזיה לבחור.

אם יש הצעות נוספות אשמח לבחון.

תודה,
מיכל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור