התלבטות בין דגמים לפני קנייה

  • פותח הנושא פותח הנושא gadisade
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gadisade

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מתלבט בין כמה דגמים של פלזמה בגודל 42" :
פנסוניק PH10 הצלחתי להשיג מחיר של 7,900
סמסונג PS-42C-91H סדרת לילי במחיר של 5,990
LG 42PG100R במחיר 7,300

השימוש העיקרי הינו טלויזיה ואולי בעתיד PS2 וHTPC
אני מחובר לצלחת לווין פרטית (עמוס) ולממיר שלי יציאת SCART ,S-VIDEO וקומפוזיט...

מבין השלושה, איזה הכי מומלץ, או שברמת מחירים כזאת עדיף כבר ללכת על LCD בגודל 37" ? אני פשוט לא כ"כ אוהב טלויזיה על LCD, או שזה משתנה מבית לבית ובהתאם לחיבורי הממיר?

תודה והמשך יום נעים לכולם ! :)
 

בגדול, הדגמים שציינת מתאימים לשימושים שלך.
מומלץ לראות את המסכים בחנות, מחוברים לממיר טלוויזיה, יש כאן גם ענין של טעם אישי - מה נראה לעינך טוב יותר.
 
אם אתה כבר יודע שהסמסונג טלויזיה ממולצת מאד אך יוצא דגם חדש שלה ולכן לא ממש שווה לקנות דגם ישן...
פנסוניק בדרך כלל טובים אני לא מכיר את הדגם לא יודע להגיד אבל אם תלך לחנות ותראה אותם בעניין יהיה לך יותר קל להחליט
 
האם ראית את המסכים האלו ומה הרושם שלך - זו השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך
אחרי הכל זה עיינים שלך שיראו את המסכים
 

למישהו יש המלצה לחנויות באיזור המרכז שאפשר לראות את המסכים מכוילים? עשיתי סיבוב במחסני חשמל ובשקם אלקטריק והמסכים נראו זוועה...(ד"א big box נחשבת חנות מקצועית?)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור