התלבטות - איזה טלויזיה לקנות

  • פותח הנושא פותח הנושא otn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

otn

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
הייתי היום במספר חנויות, כמובן, יצאתי מבולבלת.
האם כדאי להשקיע ב- Full HD, למרות שכרגע אין שידורים ? ולמרות ההפרש הענק במחיר ?
אם אנו רואים 99% טלויזיה, האם ללכת על LCD ?
איזה חברה נחשבת לטובה ביותר גם מבחינת איכות הצפייה וגם מבחינת השירות ?

אודה למי שיעשה לי קצת סדר.
אור.
 

בנוסף, כוונתי היא למסך ''37 (מרחק צפייה של 3 מטר בערך) ראיתי שיש גם הרבה מסכי פלזמה, האם זה מיושן ?
ולמה חשוב חיבור 21 פינים (ראיתי שאין לסמסונג)?

תודה.
 
אני לא ממש מבין גדול בעניין, אבל אם את צופה בעיקר בטלויזיה אני חושב שעדיף לך HD READY.

בקשר לדברים האחרים, יש פה אנשים שמבינים יותר ;)
 
נערך לאחרונה ב:
בגודל המסך שאת מחפשת, במרחק שאת צופה ובתוכן שידורי טלוויזיה, FULL HD יהווה ביזבוז כסף עבורך, HD READY ישמש אותך לזמן רב.
לתכני טלוויזיה, פלזמה עשויה להתאים יותר משום שהיא יותר סלחנית לאיכות השידורים הטכנית הגרועה בארתץ, אבל בגודל הזה, גם מספר דגמי LCD יוכלו להתאים.

חיבור 21 פינים נקרא סקארט, תוכלי לקרוא על סוגי החיבור במדריך הבא
 

תודה, ועוד המלצה

אפשר בבקשה לקבל המלצות על דגמים שיתאימו לי.

תודה,
אור.
 
חשוב לדעת שעבור שידור רגיל HD READY בדרך כלל נותן תמונה יותר טובה ממסך FULL HD בגלל שהוא עושה זום קטן יותר עבור התמונה המשודרת.

חשוב לראות את המסכים שחושבים לרכוש באותה צורת שידור שיש בבית (YES או כבלים לפי מה שיש) ולא בשידורים של HD (שתמיד נראה יותר טוב) שאתם את לא מתכננת לראות בזמן הקרוב.
 
הייתי שמחה לקבל המלצה על 2,3 דגמים

וגם , ב- 3 חנויות שהייתי המוכרים אמרו שאצלם זה נראה פחות טוב כיוון שכל המסכים מחוברים על ממיר אחד.
אם אני מתכנסת ל- ''37 ו- HD ready, ראיתי שהמחיר נע סביב 7500 ש"ח.
אשמח לקבל המלצות על דגמים.

תודה,
אור.
 

דגם פלזמה 37 של פנסוניק, מסך LCD C3500 של טושיבה
 
עוד 2 שאלות, מקוה שאחרונות

1. כולם אומרים שפלזמה זה out, האם זה נכון, האם עיקר הפיתוח הוא בתחום ה- lcd ?
2. האם חיבור SCATR הוא זה שמגיע עם הממיר של הוט ?
אם אין כזה חיבור בטושיבה, כיצד מחברים? והאם האיכות יורדת ?

תודה תודה, על ההשקעה והידע הרב שאתם חולקים כאן,
אור.
 
תודה, אנו עושים זאת בכיף
1. אכן יותר זול ומשתלם ליצרנים לייצר מסכי LCD, יש היבטים מסחרים ויש היבטים מקצועיים שלא תמיד הולכים יחדיו.
2. אכן עדיף לחבר דרך SCART RGB, אם אין, אז מחברים דרך S-VIDEO עם ויתור קטן על איכות או שרוכשים טרנסקודר שמתאם בין RGB לכניסת הקומפוננט (בעלות סביב 500 ש"ח)
 

אם בכל זאת ארצה לקנות ''42 איזה דגמים מומלצים ?

תודה.
 
יש דגמים של פלזמה פנסוניק, סמסונג Q91, פיוניר וגם הסדרה החדשה של LG שאמורה להגיע לארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור