התלבטות אחרונה: sharp LC37D44 VS Sony Bravia KDL37S4000E (מחר הולך לקנות)

  • פותח הנושא פותח הנושא benjy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

benjy

חבר אתר
הודעות
34
מעורבות
0
נקודות
0
אז מה דעתכם? מי לוקחת?

ההבדל היחידי שאני רואה כרגע הוא שלסוני יש יציאות גם בצידי המסך, ובשארפ כל החיבורים הם מאחורה.

ראיתי את שניהם בחנות , בשתיהן הייתה תמונה טובה, אבל, מן הסתם החנות היא לא האינדקיציה הכי אמיתית , לכן רציתי לשאול אם למישהו יש ניסיון עם אחת מהטלוויזיות הנ"ל ויכול לתת חוות דעת שתעזור לי להכריע.

תודה מראש
 

בחירה קשה מצד שני אתה לא יכול לבחור לא נכון עם כל בחירה שלך
 
בחירה קשה מצד שני אתה לא יכול לבחור לא נכון עם כל בחירה שלך


תשובה מעודדת :)

בדיוק בגלל מה שאמרת אני כיוונתי לאלו שיש להם ניסיון עם אחת הטלוויזיות הנ"ל.

אולי תעזור העובדה שרוב הזמן הטלוויזיה הולכת להיות מחוברת למחשב?
 
אני קניתי את ה sharp d44

טלביזיה נהדרת בשדורי sd
טרם בדקתי שידורי hd
 

Sony Bravia KDL37S4000E בעלת צבעים אמיתיים יותר ופחות פסטלים.
על כל טלויזיה שארפ אחת סוני מוכרים 100 ..
 
אני לא יודע איזה מהן טובה יותר, אבל כמות מחירות מעולם לא מספרת על טיב.
מזדה 3 היא המכונית הנמכרת ביותר בארץ האם זה אומר שהיא הטובה ביותר?
 
לקחתי את הסוני בסוף , אני אעדכן אתכם בהמשך עם התוצאות...

חח אפרופו מאזדה 3 - אני צריך לבחור רכב (ליסינג מהעבודה) ,התכנון שלי ללכת על המאזדה :) מה אומרים?
 

טטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט יייייייייייייי
 
מאזדה 3 הינה רכב עם יכולת ניהוג לא רעות כלל שסובלת ממרכב קצת נוקשה ותא מטען קצת קטן. כמו כן היא בסוף, סוף הדגם שלה - דגם מחליף אמור לצאת ב עוד כמה חודשים שאומר להיות מוצלח יותר לשפר את נוחות הנסיעה ולא לפגוע ביכולות הניהוג שלה (תא המטעו אמור להשאר באותו גודל בערך).

דגמים אחרים לבדיקה טיוטה קורולה אוטומטית (כן לא רובוטית) ניתנת לרכישה בקבוצה 2, שברולט קרוז רכב חדש שאמור להגיע לקבוצה 2 גדול ומאובזר מאוד (תכנון בארה"ב יצור במזרח אסיה). כמו כן פיזו 308 כעת גם בקבוצה 2.
יש גם את הסוברו B3 גם בגרסת סדן (איטית מאוד ואכותית), פורד פוקוס, רנו מגן וגם אמורה לצאת מיצובושי לנסר 1500 כעת והדגם הקודם גם עוד נמכר. יש עוד כמה (I30 של יונדאי C4 של סיטרואן .... ), אבל אני עוצר כאן

אבל מה חשוב לך ברכב?
 
האפשרויות שלי הן: מאזדה 3, מאזדה 2 , סובארו B3, מיצובישי לאנסר, קורולה, פורד פוקוס, יונדאי אינספייר.

מה חשוב לי ברכב? אין לי תשובה חד משמעית, אני לא "חולה הגה" , אני משער שבטיחות, זריזות ונוחות נסיעה. (גודל תא מטען\מרחב פנימי לצורך העיניין ממש לא חשוב, אני רווק)
 

מאזדה 3 - כאמור בעלת יכולת נהוג טובה וקשה על הכביש,
מאזדה 2 - בעלת יכולת ניהוג טובה אך קטנה ,
סובארו B3 - רכה נוחה ואיטית מאוד,
מיצובישי לאנסר - הדגם היוצא בנוני בכל כיוון אבל רכב טוב והחדש ה 1500 עוד אין כלל ניסיון איתו ,
קורולה - גרסה עם גיר אוטמטי אמורה להיות זמינה כבר כעת רכב מוצלח שיעשה הכל טוב אך לא מלהיב,
פורד פוקוס - שילוב מנוע וגיר שגורמים למכונית להרגיש כבדה, נחשבת בטוחה ונוחה יש גם גרסת 4 ו 5 דלתות באותו מחיר,
יונדאי I30 אינספייר - רכב טוב עם ביצועים טובים יותר מאלו של ה 3, אבל מרגיש פחות ספורטיבי ויותר משפחתי יש שאומרים שהוא קצת קשה(לא נהגתי לא יודע).

אני מקווה שזה עוזר :)
 
אחלה, תודה רבה.

אני פשוט אעשה נסיעות מבחן ואז אחליט
 
קורולה בלי גיר רובוטי.
 

את הB3 תוריד מהרשימה ... מאוד מאוד פשוטה ולא מפנקת ..
המאזדה 3 כפי שכרמי ציין - אכן לקראת סוף הדגם , ואם אינך חולה הגה היא לא תתאים לך בגלל נוקשותה ושהיא מכוונת קצת יותר כלפי ספורטיביות.
הקורולה - אם היא עם תיבה רובוטית זו לא בחירה טובה כי התיבה הזו פשוט לא נוחה לנהיגה ודורשת הסתגלות מחדש.
הפוקוס - רכב מעולה, הגה מדוייק ומאוד נוח ..אבל .. מנוע קצת חלש ביחס למתחרות, ולפי דעתי כל האזור של הדוושות לא נוח וצפוף לרגליים (שדי נתקעות בדופן כל זמן הנהיגה)
מאזדה 2 - אוטו קטן וחמוד ואני מניח שגם תשלם עליו פחות מהשאר כי הוא בקבוצת רכב קטנה יותר
יונדאי i30 (אני מניח שלזה התכוונת) - גם אוטו לא רע בכלל , למרות שנופל משאר המכוניות שמוצעות לך...
המיצובישי לאנסר גם לא להיט גדול הן מבחינת נהיגה, אבזור ונוחות.. האחרות טובות ממנה.
לסיכום , הצעתי שתבדוק את הפוקוס או את המאזדה 2 (אם היא רלוונטית בגודל שלה לגביך)..או שתמתין כמה חודשים עד שתוצע לך המאזדה 3 החדשה....
בהצלחה עם הטלוויזיה : )
 
אם הייתי יכול לחכות כמה חודשים אז הייתי מחכה למאזדה החדשה, אבל אני לא יכול לחכות, אז בסוף לקחתי את המאזדה 3. אחרי כל מה שקראתי, וגם נסעתי עליה, נראה לי שמבין כל האופציות, זו הבחירה הטובה ביותר ושהכי מתאימה לי. (כן, אני יודע שכבר יש אותה לכל העולם, אבל עדיין - לא היו אופציות טובות יותר)

תודה בכל אופן על התגובות..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור