התיעצות פלזמה או LCD... ואיזה

  • פותח הנושא פותח הנושא ofekoo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofekoo

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר ההחלטה לעבור מטלויזיה שפורפרת התחלתי לחקור את הנושא אך עדיין יש לי הרבה שאלות ..חח

אז ככה כרגע אין לי החלטה בקשר לפלזמה או LCD

אז ככה אני יכתוב את השימוש שהיו בטלויזיה לפי חשביות וסדר עדיפויות (מלמעלה למטה )

רק אני יציין לפני זה שהטלויזיה מוצבת בסלון דיי מואר יש חלון למרפסת כמובן מהצד מה שגרום לכניסה של אור במידה רבה והמחרק ישבה מהטלויזיה הוא בקירוב ל 4 מטר .

אז ככה :
1- צפייה רגילה בממיר של יס
2- קונסולות משחקים פליסטישן 3 ו WII
3- צפייה בסרטי DVD

השמח לקבל המלצות ועזרה בנושא
תודה מראש
 

נערך לאחרונה ב:
UP חברה אני ממש צריך עזרה ...
 
מה התקציב?
 
ממש סליחה התקציב הוא בסביבות ה 7000 שקל ( שוב שהטלויזיה תהיה פול HD )
 

אם לא היית משחק בקונסולות היית אומר לך להתחיל לחפש מגודל 40 אבל למשחקים זה יהיה קטן לדעתי אז כדאי לחשוב על 46-52 שיש עדיפות ל-52 כמובן ובטח ש-LCD בגלל הקונסולות ובגלל הסלון המואר שציינת (השתקפויות).
 
LCD עדייף לפי מצב התאורה בחדר,
בתקציב הזה תוכל להשיג את הבסיס ל-46-47 אינץ

47 אינטש
47LG55FR עם כי 47LY3RF עדיפה עקב מנגנון ההחלקה של 100HZ ,היא נימכרת רק במקום אחד בארץ ב-7400 בכל השאר היא רק מתחיל מי 13.400 שקל,חבל שה ה-47LH70YR לא ניכנסת בתקציב,ש גם את ה-47LH35FR אבל חובה טרנסקודר
ב7400 יש את ה-47PFL5603D עם יתרון די גדול בממיר רגיל(יש לה 2 חיבורי SCART ),במסכים בגודל כזה חשוב מאוד לחכבר בכבל איכותי

ב-46 אינטש יש לך את הD65\E של שארפ(אשמח לדעת מה ההבדלים בינהם)
46X3500 גם נחמדה

במקרה ותקח מסך ללא חיבור SCART אני מציע לך לקנות טרנסקודר
 
קודם כל תודה על הכל אבל 46 אינץ ( לא שאני מבין יותר מידי ) לא קצת גדול מידי המרחק הוא אני מנחש 3.90 ככה משהו כזה ..

תודה על העזרה והשמח לקבל עוד חוות דעת של אנשים
 

בכלל לא,אפשר לדחוף אפילו 50-52 לתוכן HD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור