התייעצות לפני קניית LED 42"

  • פותח הנושא פותח הנושא rotem182
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rotem182

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
בבקשה עזרתכם:
אני מעוניין ברכישת פיליפס 7606 או סמסונג 6400.
חשוב לי קריאת סרטי תלת מימד.
קריאת סרטים ישירות מהמחשב בפורמט HD.
דפדפן נח.

לפי הבנתי הפיליפס חזקה בתלת מימד ואילו הסמסונג בקריאת סרטים ודפדפן.
האם אני צודק? האם שתי הטלויזיות מסוגלות לקרוא את אותם פורמטים? אם כן אז לפיליפס יתרון ענק על הסמסונג שיש לה בעיות בתלת מימד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור