התחדשתי במסך מישהו מכיר? 32LG80R

  • פותח הנושא פותח הנושא ye11ow-hell
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ye11ow-hell

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
32LG80R

לא ראיתי שדיברו על מסך מדגם זה בפורום

מסך סידרה חדשה של LG
32 אינץ עיצוב גם יפה התלבטתי בינו לבין ה60 בהתחלה

פחות או יותר אותם נתונים גם לו יש USB
רק שפה יש מערכת סאונד מובנת 3.1
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=131&prodid=416&keySearch=
 

תתחדש, איך הרשמים ממנו?
 
אממ...

עשיתי הרבה זמן סקר שוק עד שקניתי אותה
בסוף המליצו לי עלייה ורואים מצויין גם בחיבור מחשב
אני לא בטוח שיש לה NR לא שמתי לב
מבחינת USB פותח תפריט יפה ברגע שמכניסים התקן נייד
ומריץ תמונות וסרטים נקי!!

רציתי לעשות שכפול מדוייק של שתי המסכים
אבל ללא הצלחה זה מעוות את התמונה בצג הראשי

רק בהמשכיות זה סבבה כאילו שאני גורר סרט לLCD
 
שכפול דורש ששני המסכים יעבדו באותה הרזולוציה, לכן זה לא תמיד אפשרי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור