השאלה שעולה בפעם המליון איזה מסך לבחור

  • פותח הנושא פותח הנושא Avner
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Avner

אוהב את התחום
הודעות
328
מעורבות
46
נקודות
28
חברים אני צריך עזרה...
עברנו לבית חדש לפני כמעט שנה ורק עכשיו מתפנה קצת כסף למסך
כיום אני עם מסך 37 רוחב הסלון הוא 5.3 מ הספה כמטר מהקיר מה שמשאיר לנו כ 4.3 מטר מרחק מהמסך
ראיתי היום 55" סמסונג 6100 ו 8000 ו סוני סידרה 8
הרושם הראשון שהסוני קרובה ל 8000 אם לא יותר.
ראיתי גם 6400 ב 75" שזה מעבר לתקציב אבל ב 60 זה יכול להכנס בלחץ נראית טוב.

שתי טלויזיות שעדיין לא ראיתי זה LG 60" 621Y
ופיליפס 60 8008 אני מעדיף לישאר סביב ה 10K+- ולא לגיע ל17

לכן כל המלצה תתקבל בשמחה
 

מה חשוב לך במסך?
 
הגודל 60 בכול זאת סלון גדול
איכות התמונה בכל הפורמטים SD HD
תלת מימד יהיה נחמד למרות שאין לי סרט אחד ואני מאמין זה יותר גימיק מאשר צפיה על בסיס קבוע אבל בכל זאות

סמארט פחות כי צמוד אליה HTPC
זהו לדעתי
 

תבדוק את הפיליפס 60 סדרה 6008,מעבד תמונה הטוב בעולם לעד 800 הרץ !!!
גם הסדרה 6400 של סמסונג טובה מאד והיא 400 הרץ ולא יקרה,סדרה 6100 היא 200 הרץ והיא סדרה עם תמונה בסיסית לא ברמה של 6400 או הפיליפס.
אגב גם סדרה 621 של LG טובה מאד
 
נערך לאחרונה ב:
תודה התקבלה החלטה
621 לסלון ו סמסונג f5500 לחדר השינה 51"

שוב תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור