ה הפרסי חבר אתר הודעות 31 מעורבות 0 נקודות 0 27/11/08 #1 ליאור שלום רב, סיימתי את תקופת ההרצה של הפלזמה 110 שעות עם קונטרסט נמוך מ 50 . השתמשתי בקובץ של DVD שמראה מסכים חלקים. האם עכשיו לבצע את ה CD כיול שיש לך באתר ? על כמה לשים את הקונטרסט ? האם עכשיו נוכל לצפות בנחת באיכות גבוה ?
ליאור שלום רב, סיימתי את תקופת ההרצה של הפלזמה 110 שעות עם קונטרסט נמוך מ 50 . השתמשתי בקובץ של DVD שמראה מסכים חלקים. האם עכשיו לבצע את ה CD כיול שיש לך באתר ? על כמה לשים את הקונטרסט ? האם עכשיו נוכל לצפות בנחת באיכות גבוה ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/11/08 #2 מזל טוב על סיום ההרצה אין ערך מוחלט לקונטרסט, זה משתנה ממסך למסך. אין שום סיבה מדוע שלא תהנה מהתמונה בנחת.
מזל טוב על סיום ההרצה אין ערך מוחלט לקונטרסט, זה משתנה ממסך למסך. אין שום סיבה מדוע שלא תהנה מהתמונה בנחת.