הסתיימה תקופת ההרצה - SAMSUNG A450 42P

  • פותח הנושא פותח הנושא הפרסי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הפרסי

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור שלום רב,

סיימתי את תקופת ההרצה של הפלזמה 110 שעות עם קונטרסט נמוך מ 50 . השתמשתי בקובץ של DVD שמראה מסכים חלקים.

האם עכשיו לבצע את ה CD כיול שיש לך באתר ? על כמה לשים את הקונטרסט ? האם עכשיו נוכל לצפות בנחת באיכות גבוה ?
 

מזל טוב על סיום ההרצה :-)

אין ערך מוחלט לקונטרסט, זה משתנה ממסך למסך.

אין שום סיבה מדוע שלא תהנה מהתמונה בנחת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור