הסטנדרט הדיגיטלי!


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
כשיצא התקליט הוא הפך להיות הסטנדרט בתקופה שלו והיום הפך להיות המדיום הוותיק שמשתמשים בו עד היום
.
כשיצא הדיסק הוא הפך להיות הסטנדרט {אפשר להגיד שהוא עדיין מחזיק בתואר}.

מה הסטנדרט בעולם הדיגיטלי? האם יש בכלל? אם לא האם יש כיוון?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
הסטנדרט הוא עדיין 44.1kHz / 16bit
אם כי עכשיו מתבצע מעבר לקבצים ברזולוציה גבוהה יותר.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
עולם השמע הדיגיטאלי הוא בעיצומה של אבולוציה.
ההשערה שלי שהנטייה היא לכיוון High-Res .
פורמט 44.1/16 מסורס ומוגבל מעצם הגדרתו.
 

טליה

מושעה
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
עולם השמע הדיגיטאלי הוא בעיצומה של אבולוציה.
quote]

יש בזה הרבה.. אני אישית עכשיו לומדת עכשיו הנדסאי אלקטרוניקה (עתודה לצבא) ואני יודעת ממה שלמדנו שבאמת יש הרבה התפתחויות כל הזמן.. כמעט כמו במכשירים סלולאריים, כאילו שהתחוםהזה שואף תמיד להביא עוד משהו חדש שלא היה לפני..
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
טליה.

וחידושים הם לא בהכרח משופרים.
לעיתים החידוש הוא חסכוני,נוח,זול יותר ולא איכותי יותר.
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
היינו רוצים שזה יהיה נניח FLAC בקצב 24/96.
המציאות היא שה MP3 ברמות דחיסה שונות הפך דה פקטו כבר מזמן לסטנדרט של האנשים הרגילים.
נטולי המחלה שלנו.
השאלה כמה אנחנו חשובים לחברות התקליטים. (מילה יפה, תקליטים).
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
היינו רוצים שזה יהיה נניח FLAC בקצב 24/96.
המציאות היא שה MP3 ברמות דחיסה שונות הפך דה פקטו כבר מזמן לסטנדרט של האנשים הרגילים.
נטולי המחלה שלנו.
השאלה כמה אנחנו חשובים לחברות התקליטים. (מילה יפה, תקליטים).

(Y)(Y)
ב100%.

תחום הקידוד מתפתח כל הזמן .
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
עולם השמע הדיגיטאלי הוא בעיצומה של אבולוציה.
ההשערה שלי שהנטייה היא לכיוון High-Res .
פורמט 44.1/16 מסורס ומוגבל מעצם הגדרתו.

תוכל להגדיר את הבעיה עם 44.1 kHz במדויק? , כל פורמט עתידי באשר הוא יהיה מוגבל
מכאן שאין טעם לשמוע מוסיקה כלל שהרי לעולם לא נקבל שחזור 1\1 של הדבר האמיתי
ואולי אתה מייעץ לשוב לנגן תקליטים?! מה בנוגע לטייפ סלילים:מה??????????:
 
נערך לאחרונה ב:

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
תוכל להגדיר את הבעיה עם 44.1 kHz במדויק?

פורמט זה דורש מסנן חד מאד בתדר של מעט מעל 20 קה"צ.

כל פורמט עתידי באשר הוא יהיה מוגבל

פורמט 192/24 הוא מספיק טוב.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הסטנדרט דהיום לא מספק?

לא.
אבל כמו שכתבתי , העולם הזה מתפתח. אם לפני 10 שנים לא חשבנו בכלל שיהיה כזה דבר כמו FLAC , יש סיכוי שאולי נגיע לדברים יותר טובים.
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
FLAC זה בסך הכל דחיסה של WAV.
לכשעצמו הוא לא הבשורה.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
לא.
אבל כמו שכתבתי , העולם הזה מתפתח. אם לפני 10 שנים לא חשבנו בכלל שיהיה כזה דבר כמו FLAC , יש סיכוי שאולי נגיע לדברים יותר טובים.

ואת ההקלטות מהשנים האחרונות יהיה ניתן להעביר לפורמט החדש וע"י כך יושג שיפור?
 

נערך לאחרונה ב:

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,680
מעורבות
1,415
נקודות
113
הסטנדרט הוא קידוד PCM.
פורמטי הפצה לצרכן הביתי די מרובים, אבל בעיקר FLAC, מעט יותר WAV, הרבה קבצים של Apple למי שעובד עם חנות iTunes ומה שפחות רלוונטי לנו - MP3

תדרי דגימה ואורך מילה משתנים, אבל המשותף בהיי-רז זה 24bit שנותן בתאוריה 144db טווח דינמי (בפועל נדיר למצוא מערכות שמפיקות מעל 115db)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור