LCD או פלזמה הנרי בן 11 לוקח אותנו לביתנים של סמסונג וטושיבה בIFA 2013

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
סמסונג
[video=youtube;98v--iFAWss]http://www.youtube.com/watch?v=98v--iFAWss[/video]
 

ועכשיו הנרי מגיע לביתן של טושיבה
[video=youtube;J12rPeWtYGE]http://www.youtube.com/watch?v=J12rPeWtYGE[/video]
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור