לפטיפונים עם הנעת רצועה יש יתרונות רבים כגון הפרדה בין המנוע לפלטה. יש להם גם חסרונות, הנובעים מהעובדה שרצועה גמישה מניעה את הפלטה כמעט תמיד מצד אחד. הנעה מגנטית היא עניין יקר מאוד. הנעה ישירה יוצרת בעיות בגלל הקשר הישיר בין המנוע לפלטה.
לאחרונה גילו רבים מחדש את יתרונות הנעת הגלגל הנמצא מתחת לפלטה ומקשר בין המנוע אליה, שהייתה בפטפונים כגון גאראד 301 ו-401, קיימת בדגם 501 והייתה בת'ורנס 121/124 ולנקו 75/78, בעיקר יותר דינמיקה ויותר בס. בעיות שהיו להם נפתרות באמצעות תיבה אדירת ממדים ומשקל (חלקן מפוארות) ועדיין נשארו בעיות מאז כגון הפרדה לא מושלמת בין תנועת הגלגל למטה ובין הפלטה.
היצרן האמריקאי VPI מציע כעת אבזר בשם Rim Drive - הנעת גלגל באמצעות קצה הפולי הנעשית באופן חיצוני.
ברשת, רוב אלו שניסו בעד בגלל בס ודינמיקה, אחרים לא משוכנעים שהמהירות מדויקת.
המחיר: 1,000 דולר, ניתן להוסיף לדגמי הביניים של החברה (SCOUT) ולדגם היקר ביותר, HRX
להלן: פטיפון של VPI בשם SCOUT עם מנוע SDS - גם עם הנעת רצועה, גם עם הנעת הגלגל
לאחרונה גילו רבים מחדש את יתרונות הנעת הגלגל הנמצא מתחת לפלטה ומקשר בין המנוע אליה, שהייתה בפטפונים כגון גאראד 301 ו-401, קיימת בדגם 501 והייתה בת'ורנס 121/124 ולנקו 75/78, בעיקר יותר דינמיקה ויותר בס. בעיות שהיו להם נפתרות באמצעות תיבה אדירת ממדים ומשקל (חלקן מפוארות) ועדיין נשארו בעיות מאז כגון הפרדה לא מושלמת בין תנועת הגלגל למטה ובין הפלטה.
היצרן האמריקאי VPI מציע כעת אבזר בשם Rim Drive - הנעת גלגל באמצעות קצה הפולי הנעשית באופן חיצוני.
ברשת, רוב אלו שניסו בעד בגלל בס ודינמיקה, אחרים לא משוכנעים שהמהירות מדויקת.
המחיר: 1,000 דולר, ניתן להוסיף לדגמי הביניים של החברה (SCOUT) ולדגם היקר ביותר, HRX
להלן: פטיפון של VPI בשם SCOUT עם מנוע SDS - גם עם הנעת רצועה, גם עם הנעת הגלגל
תמונות מצורפות
נערך לאחרונה ב: