המסכים החדשים של הייסנס סדרה K700

  • פותח הנושא פותח הנושא bar3333
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bar3333

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום חברים
מה דעתכם על סדרת המסכים החדשה של הייסנס?
K700, 720
חושב על גודל 75' - עולה בסביבות 15K - הבנתי שמדובר במסך איכותי תומך 4K
במחיר הזה ובגודל הזה אין לה מתחרים - אבל עדיין מוצר סיני...מה אומרים?
 

גם אני מתלבט מאוד לגבי רכישת המסך הנ"ל להבנתי אפשר אפילו בפחות מ15 להשיג אותו ,הבעיה היא שאין אותו בתצוגה
צור קשר עם היסנס הם טוענים שהם שמים את המסך בגודל 65 בתצוגה בקיבוץ גלויות 47 ת"א
אני לא מצליח למצוא אלטרנטיבות אחרות במחירים האלה ,לפי ביקורות בודדות שמצאתי ברשת המסך הוא אכן שווה את המחיר.
http://www.erenumerique.fr/test-his...a-hd-4k-tres-accessible-article-15811-13.html
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור