המלצה על TH-50PH10 של פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא popeye
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

popeye

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
עושה רושם שהיא טובה מבית טוב.
למישהו יצא אולי להתרשם קצת יותר מהתרשמות קצרה בחנות, אם כן
אשמח לשמוע את דעתכם.
תודה מראש
 

האם עינך זכו להתרשם בעצמן?
 
כן, ראיתי את המסך אבל,

מה שאני מחפש בעצם, קונים שרכשו את המוצר ומשתמשים בו יותר מאשר
כמה דקות התרשמות בחנות.
האם הוא נוח לשימוש, האם בסלון ביתי ולא בחנות שסביר שהתאורה הותאמה מראש למוצר.
האם חיברו את המסך למחשב\ממיר.. איך ההתרשמות שלהם
אני יודע שהמוצר הוא יפני "מבית טוב" ולא קוריאני כמו ה-LG, SAMSUNG...
תודה מראש והמשך יום נעים
פופאי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור