המלצה לLCD עד 3500 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא asafgolan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafgolan

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק צפייה 2-2.5 מטר. הטלוויזיה תשמש ברובה למשחקים וסרטי DIVX/HD, ובמעט מהזמן לצפייה בתכני SD דרך ממיר של הוט.
לדעתי HDR יספיק כי ממש אין לי כוונה להחליף כרטיס מסך כל שנה ולהתחיל להתעסק עם קבצי ענק ברזולוצית FHD. יש לי בסלון טלוויזיה של סמסונג מדגם LA40A450 שממנה אני מרוצה מאוד, ובינתיים חשבתי ללכת על דגם ה37' מאותה הסדרה. יש המלצות נוספות?
 

אני אישית מאוד אוהב את המסכים של LG מכול הסוגים.
גם לבית גם למחשב וכו...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור