המלצה ל-"LCD 37 ו-DVD מקליט

  • פותח הנושא פותח הנושא sport
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sport

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
מבקשת המלצה לטלויזית "DVD 37, מרחק צפיה עד כ-3 מ'. 80% צפיה בטלויזיה דרך "יס", 15% צפיה בסרטים ב-DVD. הומלצו בפני הדגמים ,WD1, AD5 של שארפ.
פיליפס 5522, 7531 ויש גם סדרת 9. היטאצי' 9000. מה הכי מתאים לצפיה ב-DVD ובטלויזיה גם עם הסתכלות לעתיד כשיהיה FHD.
מה זה1080I 1080P?
תקציב כ-8000 ש"ח.
איזה תכונות צריכות להיות בDVD מקליט לראיה וקליטה טובה . מהי ההמצלה לDVD מקליט עד 1000 ש"ח. נאמר לי על טושיבה 265 , סנסואי, פיליפס. מה כדאי בכלל מזה או דגמים אחרים???
 

שלום,
נתת כאן רשימה ארוכה של מסכים, אם השימוש העיקרי הוא צפיה בשידורי טלוויזיה, אז גם פלזמה 37" של פנסוניק יכולה להתאים כאן.
אפשר לבדוק גם את דגמי ה-LCD של סמסונג וטושיבה.
הבעיה כאן היא שצריך ללכת לחנויות שמחזיקות את הדגמים ולבקש לצפות במסכים כשמחוברים לממיר "יס" או "הוט", להיווכח בעיניים שאת אוהבת את התמונה.
לגבי 1080P/i, אלו רזולוציות High Definition, מוזמנת לקרוא על זה

לגבי DVD מקליט, ממליץ על דגמים של חברות מוכרות כמו טושיבה/פיליפס/פיוניר.
מומלץ שתהיה יציאת HDMI דיגיטלית עם אופציית UPSCALE, אבל לא יודע אם זה נכנס בתקציב.
 
היות 80% זה צפיה בטלויזיה הייתי הולך על פלזמה - רואים טלויזיה יותר טוב בפלזמה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור