המלצה ל-42" מתוך כמה דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא alons
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alons

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
לקראת מעבר לדירה חדשה וקניית כל מוצרי החשמל, מצאנו את עצמנו מתלבטים לגבי הטלויזיה:
האם LCD או פלזמה, ואם כן - איזה דגם...

מה שאנחנו כן יודעים זה הגודל - 42" (מאחר והמרחק לצפיה הוא מעט יותר מ-3 מ'), כמו כן שהטלויזיה תיהיה HD Ready (לאו דווקא Full HD) ושאנחנו לא רוצים להשקיע בזה יותר מ-7000 ש"ח.

* ד"א - רוב השימוש שלנו הוא טלויזיה, וסרטים/סדרות המנוגנים מהמחשב על הטלויזיה.

ראינו כמה דגמים, קראנו סיקורים ואלה הדגמים שלגביהם אנו מתלבטים:

ב"גזרת" הפלזמה:
Panasonic 42PV8

ב"גזרת" ה- LCD
LG 42LC41
42LG30R
LG 42LG60FR
LG PG60UR

Sharp LC42WD1E
Sharp LC42AD5E

Samsung PS42A450

תודה רבה רבה,

אלון
 

שווה לבדוק גם פלזמה סמסונג A450 ואת toshiba 42cv500
אם חשובה התאמה לשידורי טלוויזיה בארץ, חובה לצפות במסך כשהוא מחובר אל ממיר YES או HOT
 
תודה והמשך....

ליאור תודה רבה על התשובה המהירה.
אני אכן אלך לראות את הטלויזיות הנ"ל עם ממיר של הוט/יס.

בכל אופן, האם תוכל אתה או מישהו אחר מחברי הפורום להמליץ עד דגם/שניים מהרשימה אשר צירפתי?

שוב תודה,

אלון
 
תבדוק את ה פנסוניק PV8 שציינת וגם את ה- LG SCARLET (גם אותה בדקנו)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור