המלצה למסך לד עד 3800 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא eran_s28
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eran_s28

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש המלצה למסכי לד בסכום עד 3800 ש"ח
רצוי חיבור wifi
עידן פלוס

תודה
 

שלום.
אני ממליץ שבדוק את LG LV550 מסך LED כולל סמרט TV ועידין פלוס איכות לטעמי טובה בHD וגם בSD לא רע תיכו לקנות בגודל 42 יש כאלו כמו RRR1 יגידו לך שזה סכום לטלוזיה זבל ורק מ6-7 אלף יש דברים טובים עם תרוצה לאמין לו לפני שתמקשיב לו תלך לחנות ותראה תמסך ותחליט עם היא מספיקה בשבילך או לא.
 
RRR1 יגידו לך שזה סכום לטלוזיה זבל ורק מ6-7 אלף
אני לא אמרתי לו כלום ,אתה שוב משקר

יש דברים טובים עם תרוצה לאמין לו
בעברית אין מילה כזאת "תרוצה"

לפני שתמקשיב לו
"תמקשיב " בשוק הכרמל לא מדברים במילים שלא קיימות

כל הסיפור של היצור שתפסתי אותו משקר הנה השקר

matan148
מסכים החדשים של LG לשנת 2012 כמו LG LM620 שעולה 6800 שקל לפי ביקרות היא טלוזיה מציוניות אבל טרם יציא לי לראות או לבחון אותה





הזהרה לקוראים של היצור הזה הוא לא מבין בטלוויזיות עפ"י הודעתו ממליץ לפי ביקורות באינטרנט
בחירת מסך בפעם הראשונה
תקראו את הצהרתו שמודה שממליץ על דבר שלא ראה כלל

חמור מאוד לשחק על כסף של אחרים
 
<נערך> תמשיך את הציטוןט.. אמרתי לו שראיתי ביקרות והיא נראית טוב בעני והמלצתי לו ללכת לראות טלוזיה למה תלא ממשיך עם הציטוט ח<נערך>
 

נערך לאחרונה ע"י מנהל:
זה פשוט גדול ,לקרוא ולא להאמין
(lol)

<נערך>
מה קשור "ן" לציטוט ?
<נערך>
תראה איך אתה כותב ואנו נחותים ?
 
גם העידן + וגם הWIFI יורידו מאיכות התמונה שכן החברה שייצרה את המסך בעצם השקיע שם את הכסף ולא במסך עצמו - רק במסביב ולא בעיקר - כרגע האופציה הכי טובה מבחינת איכות תמונה במחירים שלך זה L42E5 של פנסוניק שעדיין מתהדרת בפאנל LCD מסוג IPS ככה שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שאיכות התמונה תהייה פנטסטית במיוחד אם המקור שמשדר למסך יהיה איכותי

לך על העיקר בטלויזיה שזה איכות התמונה בלבד - עידן + תמיד אפשר להוסיף וWIFI לא נותן לך כלום כי אחרי 10 דקות עם מסך "SMART" אתה תבין שזה סתם טריק שיווקי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור