LCD או פלזמה המלצה לטלויזיה 4K בגודל 65"-75" ודגשים לרכישה מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא Ben Gordon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ben Gordon

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
1
נקודות
8
לעזרתם אודה:

1. הרכישה תתבצע בארה"ב והמסך ישלח במכולה לישראל,
אוודא שהמסך יתמוך ב 110v-220v ותדירות סיגנל 50/60 הרץ, האם חשוב לוודא דבר מה נוסף?

2. אשמח לקבל המלצות לטלויזיות לאור הקריטריונים המפורטים מטה.
אין לי הגדרת תקציב ספציפית, אנסה להתאים את עצמי לממצאים,
אבל אבדוק את הדגמים שתציינו בחנויות בארה"ב ע"מ לבדוק מה פערי המחיר.

מרחק צפייה של כ 3 מטרים, מעוניינים בגודל של 65"-75",
(היום אנו צופים מהמרחק הזה ב "50 והוא קטן לנו).
חשוב שהמסך יהיה 4K (יחובר אליו גם Xbox Series X שהוא 4K),
חשוב שהוא יהיה חכם (תמיכה בנטפליקס, הולו, אמאזון פריים, יוטיוב, אפל TV וכו'),
המסך יהיה בסלון הבית, חשוב שהמסך יהיה של חברה אמינה וטובה.

איזו טכנולוגיה מומלצת? Oled? Qled? משהו אחר?
אשמח לקבל המלצות למסכים המתאימים לדרישות הנ"ל.
 

לעזרתם אודה:

1. הרכישה תתבצע בארה"ב והמסך ישלח במכולה לישראל,
אוודא שהמסך יתמוך ב 110v-220v ותדירות סיגנל 50/60 הרץ, האם חשוב לוודא דבר מה נוסף?

2. אשמח לקבל המלצות לטלויזיות לאור הקריטריונים המפורטים מטה.
אין לי הגדרת תקציב ספציפית, אנסה להתאים את עצמי לממצאים,
אבל אבדוק את הדגמים שתציינו בחנויות בארה"ב ע"מ לבדוק מה פערי המחיר.

מרחק צפייה של כ 3 מטרים, מעוניינים בגודל של 65"-75",
(היום אנו צופים מהמרחק הזה ב "50 והוא קטן לנו).
חשוב שהמסך יהיה 4K (יחובר אליו גם Xbox Series X שהוא 4K),
חשוב שהוא יהיה חכם (תמיכה בנטפליקס, הולו, אמאזון פריים, יוטיוב, אפל TV וכו'),
המסך יהיה בסלון הבית, חשוב שהמסך יהיה של חברה אמינה וטובה.

איזו טכנולוגיה מומלצת? Oled? Qled? משהו אחר?
אשמח לקבל המלצות למסכים המתאימים לדרישות הנ"ל.

סיבה מיוחדת להתעסקות עם מסך מארה"ב?
התמחור בארץ סופר הוגן הכולל אחריות מלאה ושקט נפשי.
 
סיבה מיוחדת להתעסקות עם מסך מארה"ב?
התמחור בארץ סופר הוגן הכולל אחריות מלאה ושקט נפשי.

הסיבה היא שעל פניו נראה שפערי המחיר גדולים, אם זה המצב אז אשלח מארה"ב, אם לא - אז ארכוש בישראל,
כך או כך, אשמח לקבל המלצות לדגמים, כדי שאדע מה לרכוש :-)
 
הסיבה היא שעל פניו נראה שפערי המחיר גדולים, אם זה המצב אז אשלח מארה"ב, אם לא - אז ארכוש בישראל,
כך או כך, אשמח לקבל המלצות לדגמים, כדי שאדע מה לרכוש :)

תבדוק טוב. תראה שהתמחור בארץ מצוין.. כולל אחריות רשמית.
 

קראתי לדוגמא על LG CX בגודל 65", עולה בארה"ב 1,850$ (שזה 6231 ש"ח) למסך OLED,
ובארץ זה יעלה 8,500 ש"ח וצפונה להבנתי.

דווקא פער של כ 2,000 ש"ח לא מצדיק רכישה בארה"ב לדעתי,
לכן אפשר להניח את נושא ארה"ב בצד, אני בכל מקרה צריך לרכוש מסך, אם לא מארה"ב אז בישראל,
אשמח לקבל המלצות לדגמים, כדי שאדע מה לרכוש :-)
 
קראתי לדוגמא על LG CX בגודל 65", עולה בארה"ב 1,850$ (שזה 6231 ש"ח) למסך OLED,
ובארץ זה יעלה 8,500 ש"ח וצפונה להבנתי.

דווקא פער של כ 2,000 ש"ח לא מצדיק רכישה בארה"ב לדעתי,
לכן אפשר להניח את נושא ארה"ב בצד, אני בכל מקרה צריך לרכוש מסך, אם לא מארה"ב אז בישראל,
אשמח לקבל המלצות לדגמים, כדי שאדע מה לרכוש :)

מה לגבי משלוח ואחריות למוצר.. בנוסף המוצר האמריקאי לא יצליח לקבל עדכוני גרסה המתאימים לישראל
 
מה לגבי משלוח ואחריות למוצר.. בנוסף המוצר האמריקאי לא יצליח לקבל עדכוני גרסה המתאימים לישראל

משלוח - כחלק ממכולה.
אחריות - אכן חסרון.
עדכוני גירסה - איזה עדכון גירסה מיוחד יש לישראל?
המלצה - על איזה מסכים שעונים על הקריטריונים אתה ממליץ?
 

משלוח - כחלק ממכולה.
אחריות - אכן חסרון.
עדכוני גירסה - איזה עדכון גירסה מיוחד יש לישראל?
המלצה - על איזה מסכים שעונים על הקריטריונים אתה ממליץ?

אני מדבר על אחריות על המוצר צריבות פיקסלים פגומים ועוד.
המסכים המגיעים לארצנו מקבלים עדכוני גרסה המתאימים לאזורנו.. מערכת הפעלה אפליקציות ועוד.
בקשר למחיר בארץ אל תתיחס לזאפ המחיר בפועל זול יותר
 
אני מדבר על אחריות על המוצר צריבות פיקסלים פגומים ועוד.
המסכים המגיעים לארצנו מקבלים עדכוני גרסה המתאימים לאזורנו.. מערכת הפעלה אפליקציות ועוד.
בקשר למחיר בארץ אל תתיחס לזאפ המחיר בפועל זול יותר

אוקיי, תודה, אבדוק את כל הנושאים.
תוכל להמליץ על מסכים?
 
אוקיי, תודה, אבדוק את כל הנושאים.
תוכל להמליץ על מסכים?

ממליץ למסכי אולד סוני
תבדוק דרך ישפאר הרצליה לגבי סדרה 8 התמחור דיי הוגן למסך ברמתו הכולת מערכת אודיו ייחודית הבןקעת מפאנל המסך
 

מסך OLED של סוני סדרה 8, יש דגם ספציפי? (זה סינית עבורי, אם תוכל לציין מספר דגם זה יהיה מעולה).
ומה בנוגע לחברה נוספת? תוכל להמליץ?
 
מסך OLED של סוני סדרה 8, יש דגם ספציפי? (זה סינית עבורי, אם תוכל לציין מספר דגם זה יהיה מעולה).
ומה בנוגע לחברה נוספת? תוכל להמליץ?

תתקשר לישפאר הרצליה.. דגם AH8
מומלץ גם AG8 משנה שעברה במידה ועדין במלאי
 
תודה רבה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור