המלצה / דעה מקצועית פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא sami99
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sami99

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלויזיה פנסוניק th-42ps9wk/s בגדול אני מרוצה ממנה אבל מאוכזב מעניין החיבורים שלה חשבתי להחליפה למסך 50 אינץ כי גם המרחק הוא יותר מ 3.8 מטר
חשבתי על פיוניר דגם 508 xd ניגשתי לחנות ואיש מכירות המליץ לי במקום דגם זה את פנסוניק th-50pv80 לדעתו זה יותר איכותי ויותר אופציות חיבורים
האם אפשר לקבל מאנשי מקצוע דעה המלצה בעניין
 

מעבר למילים של "איש המכירות" צפית בשני המסכים אחד מול השני?{צעד הכרחי}

אני באופן אישי העדפתי את 508 על פני פנסוניק -אבל היה מדובר בדגם הקודם.
{לא יודע עד כמה השיפור ניכר?}
 
אני ממליץ בחום לראות את שני המסכים באותו סוג השידורים שאתה צופה
 
לדעתי הפיוניר יותר טוב פיוניר היא חברה מצוינת וגם הטלויזיה הזאת ממש טובה לך עליה חוץ מזה שפיוניר זה גם פירמה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור