LCD או פלזמה המלצה בבחירת טלוויזיה לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא danny.m
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danny.m

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
אני מעוניין לקנות טלויזיה לסלון בגודל של עד 50 אינץ' עם 3D.
התקציב הוא עד 13500 שקל
אני אשמח מאוד לקבל את דעתכם.
התלבטות היא בין מסכי LED של Samsung גרסה חדשה ES בגודל 46
לבין פלזמה של Panasonic גרסה GT50

לגבי פלזמה:
עד כמה זה חמור שאין תמיכה בעברית. האם יש מצב לעדכון תוכנה בעתיד?
ראיתי הרבה תגובות על GT50. איפה ניתן בכלל לראות את הדגם הזה?
האם צריכת החשמל כל-כך משמעותית יחסית למסכי LED?

תודה רבה,
דני.
 

עד כמה זה חמור שאין תמיכה בעברית.
התמיכה בעברית גימיק ולא יותר
אין השפעה

עפ"י מנהל המותג פנסוניק , תוך כמה חודשים יהיה לך עברית בעדכון אוטומטי דרך האינטרנט
זה נהמר ביום עיון פנסוניק

תוכל לראות את הדגם ולהתרשם מסמסונג בחשמל נטו
http://www.netoneto.co.il/Page.asp?page=194

הפלזמה הזאת צורכת יותר חשמל .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור