הגדרות

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
חברים יש לי מסך סמסונג דגם LA46A650 שהוא FHD הוא מחובר לממיר FHD ב : HOT.
הממיר מחובר כמובן ב: HDMI ובממיר הגדרות החיבור נמצאות על אוטמטי.
1- בעבר קראתי שזה לא חייב להיות על 1080 בממיר אלא המעבד של המסך יעבוד ויעבד את התמונה.
האם זה נכון , או שעלי להעביר בממיר ל: 1080 .

2- אם זה נמצא בהגדרות הממיר 1080 זה מפריע לשידורי טלויזיה רגילים ?.

3-האם למישהו יש איזו שהיא המלצה לכיוון התמונה במסך ?.

לתשובותכם אודה.
 

אתה למעשה בוחר מי יעשה את פעולת ה- UPSCALE: הממיר או הטלוויזיה.

אם אתה מגדיר בממיר 1080i, אזי הוא מבצע את העלאת הרזולוציה לכל הערוצים (כולל "רגילים" - SD), אבל בכל מקרה, המסך יבצע המרה למצב 1080p - Deinterlacing.
במצב אוטומטי, הממיר מעביר לטלוויזיה את הרזולוציה המקורית של כל ערוץ וערוץ, כך שבשידורים רגילים, המסך הוא שמבצע UPSCALE.

תעשה ניסוי פשוט, תבחן את שני המצבים ותראה מי מבצע טוב יותר בפועל את ה- UPSCALE.
 
ליאור בוקר טוב

תודה על התשובה.
תראה נורא קשה לבצע בדיקה אני מנסה כבר חודש .
קשה מאוד לראות הבדל היות והתמונה נעה .
אם וכאשר אני אגיע לאיזו שהיא תוצאה אני אדאג לידע בפורום.

בברכה
 
אכן, בחלק מהמקרים אין הבדל ניכר לעין בין שני המצבים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור