הארד דיסק חיצוני וסרט תלת מימד. מספר שאלות.

  • פותח הנושא פותח הנושא אליק
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אליק

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]האם בחיבור של הארד דיסק חיצוני לטלוויזיה בUSB וניגון של סרט תלת מימד יש איבוד איכות בתמונה, הכוונה בעיקר לחוסר חדות אות פוקס?
ובכלל חוץ מנגן בלוריי מה הדרך הטובה ביותר להעברת סרט ללא איבוד איכות?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]האם בחיבור של הארד דיסק חיצוני לטלוויזיה בUSB וניגון של סרט תלת מימד יש איבוד איכות בתמונה, הכוונה בעיקר לחוסר חדות אות פוקס?
ובכלל חוץ מנגן בלוריי מה הדרך הטובה ביותר להעברת סרט ללא איבוד איכות?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
אין קשר בין חיבור USB ולאיכות התמונה.
השאלה אם הטלויזיה תומכת בתקן מסויים של סרט דרך ה USB ..
אתה צריך לבדוק איזה תקנים נתמכים בניגון דרך USB...
יש טלויזיות שחיבור ה USB אינו מיועד לקבצים גדולים ותומכות רק ב FAT32 שזה עד 4G לקובץ.
ללא בלו ריי יש 2 דרכים לניגון:
1. סטרימר חיצוני שמנגן את הסרט לכניסת HDMI של הטלויזיה
2. טלויזיה שתומכת ב DLNA (זה מה שאני משתמש, וגם לי אין בלו ריי)
ואז הסרט יושב על המחשב הביתי כאשר במחשב מוגדר שרת DLNA
במידה והקובץ לא נתמך ע"י הטלויזיה, יש שרתי DLNA שעושים טרנקודינג (המרת פורמטים) בקצב גבוהה בזמן אמיתי ללא הפסד באיכות, כך שאתה צופה בסרט באיכות גבוהה בכל מקרה...
 
המסך שלי הוא סמסונג d6000/
גם קובץ גדול של 16ג מתנגן אבל כאילו יש לי הרגשה שהתמונה לא ממש חדה או בפוקוס יחסית לנגן הבלוריי, וזה בא לידי ביטוי בכמה סרטים.
ניתן לחבר את הדיסק החיצוני לטלוויזיה בHDMI בעזרת הכבל בקישור?

http://www.ebay.com/itm/6FT-Micro-Stand ... 556wt_1247
 
נערך לאחרונה ב:
אי אפשר לחבר דיסק קשיח באופן ישיר דרך HDMI למסך, אתה משהו שינגן / יעבד את הוידאו בדרך, כמו סטרימר למשל.
תוודא שהגדרות בתפריט התמונה של המסך זהות בין הכניסות השונות, זה יכול לגרום להבדלים גדולים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור