D dca חבר אתר הודעות 21 מעורבות 0 נקודות 1 23/8/15 #1 הטלוויזיה מחוברת לרשת את הטלוויזיה אני רואה אך את ה HD המחובר אליה לא רואה במחשב. את ה HD אני כן רואה דרך הטלוויזיה. מה אני לא עושה נכון או מה כן צריך לעשות ? תודה
הטלוויזיה מחוברת לרשת את הטלוויזיה אני רואה אך את ה HD המחובר אליה לא רואה במחשב. את ה HD אני כן רואה דרך הטלוויזיה. מה אני לא עושה נכון או מה כן צריך לעשות ? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 23/8/15 #2 תסביר קצת יותר, הדיסק מחובר לטלוויזיה דרך USB?
D dca חבר אתר הודעות 21 מעורבות 0 נקודות 1 23/8/15 #3 כן מחובר הרדיסק דרך כניסת USB וה TV מחוברת עם המחשב באופן חוטי לרשת(במקרה שלי FIREBOX של הוט)
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 23/8/15 #4 לא בטוח שהטלוויזיה משתפת את הכונן ברשת.