פלזמה האם כדאי לרכוש מתאם SCART ל HDMI - חיבור ממיר רגיל לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא אפרת ל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אפרת ל

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לפורום המקצועי והמעניין.
רכשתי השבוע פלזמה LG 42 PT250 , יש כניסת HDMI וקומפוננט.
הממיר שבשימוש כיום הוא ממיר רגיל של יס עם יציאת SCART.
החיבור הנוכחי - כבל SCART לכניסת קומפוננט בפלזמה.

האם יש אפשרות לשיפור נוסף אם ארכוש את המוצר הנ"ל ?
http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=5900&salenum=#topnews

למעשה, האם אפשר בעזרת מתאם המאפשר שימוש בכניסת HDMI בפלזמה ( כאשר המקור בממיר הוא SCART בלבד ) לתת שיפור איכות תמונה\צליל ?
בתודה מראש.
אפרת(ורד).
 

נערך לאחרונה ב:
לא יתן לך כלום.
את בטוחה שיש לך חיבור סקארט לקומפוננט?
 
הכבל יוצא מהממיר עם חיבור SCART ומתחבר לפלזמה ע"י 3 בננות (כבל של יס..) שמוגדרות בחוברת ההדרכה של הפלזמה כקומפוננט אז כן...
טעות ?

אגב, למתאם הנ"ל קיים שימוש כל שהוא ?
ותודה על ההתיחסות המהירה
 
מה צבע הבננות?
 

אודיו לבן ואדום + וידאו צהוב
יש עוד 3 בננות IN לא מחוברות..
ונראה לי שאתה צודק וזה מחובר בכלל בקומפוזיט............

קיימת אפשרות לחיבור טוב יותר ?
כבל סקארט לקומפוננט ??
http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=7502&salenum=#topnews
 
נערך לאחרונה ב:
אין אפשרות לשפר את איכות התמונה בממיר YES הרגיל מכיוון שהוא לא מבצע פעולות UPSCALE. לשם פעולה זאת את צריכה DECODER שעולה בסביבות ה-350 ש"ח (מצידו האחד כבל סקארט ומצידו השני לכיוון הטלויזיה קומפוננט).
המשמעות היא 2 כבלים באיכות טובה + הממיר עצמו, סיפור לא זול כל כך.

עצתי אלייך, תקני כבל סקארט איכותי יותר והוא יבצע עבודה כמעט זהה.....:) ,
אם תירציי המלצה תפני אליי בפרטיות
בהצלחה,
ירון
 
אכן, אצלך מחובר בקומפוזיט, אין לך אפשרות לחבר בממיר הזה כבל סקארט אל קומפוננט, הוא לא יעבוד.
 

עידכון בנושא..

הממיר רגיל הוחלף לממיר HD בחיבור HDMI - לא היה שיפור.

השבוע, הוחלף ממיר YES HD ישן לממיר YES MAX HD חדש
משום מה, קליטת ערוצי SD - השתפרה פלאים :כל-הכבוד:.........
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור